جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان:
رفتار پليس بايد متناسب با فرهنگ اسلامي باشد و مردم بايد قانون مداري را در اخلاق و رفتار پليس به خوبي مشاهده كنند.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۵۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: اگر اخلاق اداري در زندگي كاري انسان وجود و حضور داشته باشد، كار كردن شيرين و توام با رضايت شغلي و احساس رضايتمندي و رضايت مردم و پيشرفت امور و در نتيجه موجب رضايت خالق خواهد شد.

سرهنگ مراد جعفري افزود: رفتار پليس بايد متناسب با فرهنگ اسلامي باشد و مردم بايد قانون مداري را در اخلاق و رفتار پليس به خوبي مشاهده كنند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: آنچه بايد در رأس مناسبات و روابط و رفتارها ي ما حاكم باشد، حرمت نگهداشتن مردم و پاسداري از حقوق مظلومان است.

جعفري اظهار داشت: امنيت يك نعمت بزرگ الهي است و تامين اين نعمت بزرگ الهي به ما سپرده شده است و ما بايد تمام تلاش خود را به كار گيريم تا امنيت مطلوبي در جامعه گسترده شود و در اين راستا همه اقشار مختلف مردم نيز وظيفه دارند در توليد و حفظ امنيت پليس را به خوبي ياري كنند.

جانشين انتظامي استان گفت: يگان امداد يكي از آماده ترين نيروي هاي انتظامي است كه در برخورد با جرائم بايد با كساني كه بخواهند امنيت و آسايش مردم را خدشه دار كنند به شدت برخورد كند و با مردم با رافت و مهرباني توام با اقتدار برخورد نمايد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: همدلي،همراهي پليس با مردم باعث افزايش اقتدار،عزت کارکنان پليس دربين مردم خواهدشد و رسيدگي به مطالبات مردم درکمترين زمان رضايت مندي و همراهي آنان را در پي دارد.

وي آمادگي فيزيكي كاركنان يگان امداد را براي انجام ماموريت ها و خدمات رساني بهتر ضروري خواند گفت:تمامي ماموران پليس بايد انجام تمرينات ورزشي را جدي بگيرند،پليسي که داراي جسم سالم و آماده باشد مي تواند با روحيه خستگي ناپذير به انجام ماموريت ها بپردازد.

ارسال نظرات