نخستین کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز باحضور نماینده مهریز در مجلس، رئیس سازمان مدیریت، فرماندار و اعضای این کمیته در محل فرمانداری مهریز تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۸۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: نخستین کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز باحضور نماینده مهریز در مجلس، رئیس سازمان مدیریت، فرماندار و اعضای این کمیته صبح روز شنبه در محل فرمانداری مهریز تشکیل شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این جلسه با بیان اینکه دولت تصمیمی برای تعریف طرح های جدید در سالجاری در قالب بودجه سنواتی ندارد، تصریح کرد: اگر میزان اعتبارات ارتقاء نیابد، تکمیل طرح های موجود در کشور به 16 سال زمان نیاز دارد.

حمید رضا نصیری زاده افزود: سازمان مدیریت در استان یزد نیز همین سیاست را در پیش دارد و در بین پروژه های نیمه تمام نیز اولویت با طرح های با پیشرفت 80 درصد است.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت اعتبارات عمرانی شهرستان مهریز در سالجاری بیان داشت: بعلت توسعه یافتگی مهریز، این شهرستان اعتباری از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم و دو درصد نفت دریافت نکرده است.

نصیری زاده تصریح کرد که شهرستان مهریز در مجموع با 105 میلیارد ريال، سهم 7.4 درصدی از اعتبارات استان دارد.

رئیس سازمان مدیریت اضافه کرد که این سازمان با منطق و گفتگو مسائل و نیازهای استان و شهرستان را در سطح ملی و استان پیگیری می نماید.  

وی همچنین در پایان بر بازنگری سند توسعه شهرستان تاکید کرد.

در ادامه جلسه، فرماندار، نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دستگاه های اجرایی درخصوص اعتبارات شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند و توزیع اعتبارات به تصویب رسید.

در پایان جلسه نیز با اهدای لوح تقدیری از خدمات آقای ابوالفضل کریمی دبیر سابق کمیته برنامه ریزی شهرستان مهریز تقدیر و آقای سیدمحمد ابوالفضل پاکنژاد بعنوان دبیر کمیته شهرستان معرفی شد.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری و کارشناسان سازمان مدیریت، حمید رضا نصیری زاده را در این سفر همراهی می کردند.

 

ارسال نظرات