پایوران بسیج نیشابور پدافند سایبری را فرا گرفتند

پایوران بسیج نیشابور همزمان با هفته پدافند غیرعامل پدافند سایبری را فرا گرفتند.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۸۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  گفت: در حال حاضر آسیب‌های فضای مجازی، چندین برابر فرصت‌های آن است. آسيب‌های گوناگوني نظير جرائم سازمان يافته، تخريب بانک اطلاعاتي، جرايم عليه امنيت عمومي و ملي، حملات مختل کننده، خدمات جاسوسي، نقض حريم خصوصي، جرائم عليه عفت و اخلاق عمومي در اين فضا به وجود آمده است که لزوم آموزش پدافند سایبری را دو چندان می کند.

ابوالفضل فتوحی در تعریف پدافند غیر عامل بیان داشت: کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی از اهداف پدافند غیرعامل می باشد.

وی به برنامه های بسیج نیشابور در هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و اظهارداشت: آموزش پدافند سایبری برای پایوران، آموزش پدافند جنگ نرم در مدارس زبرخان، آموزش اصول و مبانی پدافند غیرعامل در دو پایگاه روستایی، تجلیل از مربیان و فعالین در عرصه پدافندغیرعامل، ایجاد و برگزاری نمایشگاه و پوسترهای آموزشی، ارسال پیامک تا آخرین رده های مقاومت، نصب بنر و پارچه نوشته هایی در سطح شهر و بخش ها از اقدامات بسیج نیشابور در هفته پدافند غیر عامل بود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار