رئیس دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان:

میزبانی از شهدای گمنام توفیقی است که نصیب ما شده است

در آستانه تدفین شهدای گمنام در دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان، رئیس این مرکز گفت: میزبانی از شهدای گمنام توفیقی است که نصیب ما شده است.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۰۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان: هادی سازگاری در خصوص چگونگی انتخاب دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان برای تدفین شهدای گمنام اظهار داشت: اوایل سال 1390 با پیشنهاد مسئول پایگاه بسیج دانشجویی و پیگیری رئیس وقت این مرکز جناب آقای وکیلی ، درخواستی  مبنی بر خاکسپاری شهید گمنام در این دانشکده به مسئول تفحص و گنجینه حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارسال گردید و در این زمینه تماس ها و پیگیری های مداومی نیز از طریق مراجع مختلف در استان صورت گرفت.

وی افزود: تا اینکه در سال 1393 هیأتی جهت ارزیابی و مکان یابی به دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان اعزام شدند که با لطف خداوند این مرکز از نظر موقعیت، مناسب تشخیص داده شد.

رئیس دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان گفت: نخستین خبر قطعی مبنی بر تحویل پیکر دو شهید گمنام به این مرکز در روز 21 مهرماه 1394 اعلام گردید و بلافاصله با تشکیل جلسات مختلف با امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین در خصوص فراهم کردن مقدمات و اجرای هرچه بهتر مراسم مربوط بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیم گیری های لازم انجام شد.

هادی سازگاری تصریح کرد: در حقیقت میزبانی از شهدای گمنام توفیقی است که در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نصیبمان نموده و ما را در مسیر آزمونی بزرگ قرار داده است.

وی افزود: دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان با دفن شهدای گمنام در قلب خویش به فرموده حضرت امام خمینی(ره) تا قیامت مزار عاشقان ، عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد شد.

رئیس دانشکده فنی شهید بهشتی اردکان در پایان از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان اردکان خواست تا در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در روز دوشنبه 11 آبان ماه شرکت نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار