خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه گفت: نوجوانان باید با سلاح قلم، علم و بصیرت خود در برابر آمریکا، بزرگترین جنایتکار جهان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۱۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین در دیدار دانش آموزان بسیجی شهرستان بشرویه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت: سربازان حقیقی انقلاب دانش آموزان هستند که در راستای علم آموزی، معرفت شناسی و بصیرت افزایی در مقابل تمام ویروس های مخرب در بستر تایخ و زمان با آگاهی به پیش می روند.

امام جمعه بشرویه افزود: امنیت و آرامش امروز کشور ایران اسلامی مدیون خون شهدا و پدر و مادرانی است که با جانفشانی ها و صبر و استقامت خود اقتدار را به ایران اسلامی هدیه دادند.

وی مقاومت و وحدت را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برشمرد و گفت: اگر ایران اسلامی در راس رسانه های بین المللی قرار گرفته و به عنوان کشور قدرتمند جهان مطرح شده است به خاطر ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و افزایش وحدت و یکپارچگی امت اسلام است.

شمس الدین افزود: در هشت سال دفاع مقدس ملت حزب الله ، زیر چتر ولایت و رهبری با دستانی خالی و اعتماد قلبی بر وعده الهی به میدان آمدند و پیروز شدند و امروز نیز به لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری توانسته ایم در مقابل توطئه های دشمن بایستیم.

امام جمعه بشرویه با تاکید بر هوشیاری دانش آموزان در برابر نفوذ فرهنگی دشمن بیان کرد: امروز همه باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و منتظر این نباشیم که بعد از حمله به وحدت برسیم بلکه باید با وحدت خود اجازه نفوذ آن به کشور را ندهیم و دانش آموزان با سلاح قلم ، علم و بصیرت خود در این جهت باید تلاش کنند.

امام جمعه بشرویه، حضور مردم در حماسه های عظیم و بیاد ماندی را نمونه بارز پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی توصیف کرد و با تاکید بر حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان ماه گفت: راهپیمایی های عظیم از جمله 22 بهمن، روز قدس و راهپیمایی استکبار ستیزی نشان می دهد که مردم همچنان پای ارزش های انقلابی خود ایستاده اند.

شمس الدین افزود: دانش آموزان ما الگوی خود را از شهید فهمیده می گیرند که به گفته امام راحل " رهبر ما دانش آموز 13 ساله ای است که نارنجک به کمر خود می بندد".

وی با اشاره به اینکه برخی افکار غلط سعی دارند تا بر جانیات آمریکا پرده بپوشانند گفت: برخی تصور کرده اند آمریکای جنایتکار می توانند دوست و رفیق باشد و با اندیشه فکری غرب گرایانه خود قصد تعامل با دشمن را دارند.

امام جمعه بشرویه خطاب به آنهایی که جنایات وحشیانه آمریکا را فراموش کرده اند گفت: باید بدانند آمریکا یک عهد شکن، خود برتر بین، بزرگ ترین ناقض حقوق بشر، ظالم جهان و جنایت کار است که نمونه کوچک آن استفاده از بمب شیمیایی در حادثه هیروشیما است.

شمس الدین با تاکید بر تداوم شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل گفت: آمریکا به دنبال ترویج اسلام هراسی و ایران هراسی است و بزرگترین مستکبر جهان است و امسال نیز با شعار مرگ بر امریکا بار دیگر نفرت خود را از این رژیم منفور اعلام خواهیم داشت.

گفتنی است در پایان مراسم دیدار دانش آموزان بسیجی با امام جمعه شهرستان بشرویه، دانش آموزان با شعارهای کوبنده "مرگ برآمریکا"، مرگ بر اسرائیل " مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود نفرت خود را از جنایت کاران جهان اعلام داشته و با حضور بر سر مزار شهدای گرانقدر شهرستان و دو شهید گمنام، تجدید میثاقی دوباره با ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل بستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها