با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی به خاتم؛

بیش از 9 درصد اعتبارات استانی به خاتم اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان گفت: اعتبار 130 هزار و 300 میلیون ریال معادل 9/5 درصد از اعتبارات کل به خاتم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۲۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم:، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان با توجه به مشکلات مطرح شده توسط مسئولان قول مساعدت و پیگیری داد و اظهار داشت: اعتبار 130 هزار و 300 میلیون ریال معادل 9/5 درصد از اعتبارات کل به خاتم اختصاص یافته است.

 حمیدرضا نصیرزاده افزود: امید داریم مسئولان با برنامه ریزی و اولویت بندی جهت تکمیل پروژه ها اعتبارات را تخصیص نمایند.
وی همچنین مشارکت مردم و سرمایه گذاران را در توسعه مهم اعلام کرد و خاطر نشان کرد ؛ توسعه یک واژه کلیدی است که به وقوع پیوستن آن مستلزوم مشارکت همه مردم را می طلبد.
نصیرزاده در ادامه سخنانش ایجاد سه واحد پتروشیمی در استان یزد را از مصوبات سفر رهبری به استان برشمرد و افزود: پتروشیمی خاتم اولین واحدی است که تاکنون درمرحله راه اندازی است اما با وجود تحریم ها تاکنون پیشرفت فیزیکی در این پروژه صورت نگرفته که امید داریم با نقض تحریم ها این پروژه صنعتی نیز از نظر فیزیک اجرایی شود.
وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان مبنی بر ساخت بیمارستان 96 تخت خوابه تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته این پروژه نیز در مرحله جانمایی زمین می باشد.

 

ارسال نظرات