استاندار گیلان گفت: گیلان آمادگی کامل برای برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان را دارد و همه‌ی امکانات برای برگزاری باشکوه این مراسم فراهم است.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۴۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دکتر نجفی در نشست هماهنگی کنگره ملی بزرگداشت 8هزار شهید گیلان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اینکه بعد از پیام‌رسانی نهضت عاشورای حسینی توسط زینب کبری (س)، گسترش این فرهنگ جزء برنامه‌های معنوی و مذهبی ما است که با افتخار انجام می‌دهیم اظهار کرد: حضور پرشور عاشقان خاندان عصمت و طهارت در مراسم محرم امسال همچون دیگر نقاط کشور بسیار پر رنگ بود.

وی با تأکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با نیت پاک و آگاه در میدان حضور یافتند افزود: وظیفه‌ی دینی و معرفتی همه‌ی ما پاسداشت خون شهداء در عصری است که دشمنان انقلاب و استکبار سعی دارند این ارزش‌ها را کمرنگ جلوه دهند.

استاندار گیلان با اشاره به تأثیر انفاس مطهر شهداء در قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی با هدایت عالمانه رهبر انقلاب و اندیشه‌های دولت تدبیر و امید، کشوری تأثیرگذار در معادلات جهانی است.

نجفی خاطرنشان کرد: همه‌ی ما ملزم هستیم تا به ترویج فرهنگ ایثار شهادت بپردازیم و صفحات زندگی شهداء را ورق بزنیم.

وی افزود: گیلان آمادگی کامل برای برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان را دارد و همه‌ی امکانات برای برگزاری باشکوه این مراسم فراهم است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم موجب می‌شود تا آنچه برای عزت این ملت گذشت را مروری دوباره کنیم و از این فرصت برای گسترش فرهنگ شهادت بهره بگیریم.

ارسال نظرات