جانشین سپاه ناحيه شاهرود گفت: راهیان نور دانش‌آموزی پل ارتباطی بین نسل نوجوان جامعه با فرهنگ مقاومت و ایستادگی برابر دشمنان است و این پل ارتباطی باید تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۰۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، حسین یارمحمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اعزام دانش‌آموزان دختر مدارس شاهرود به اردوی راهیان نور با حضور شورای مدیران سپاه و نمایندگان آموزش و پرورش در اتاق جلسات سپاه شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری راهیان نور دانش‌آموزی گفت: برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش‌آموزان اثربخش است.

وی افزود: راهیان نور دانش‌آموزی پل ارتباطی بین نسل نوجوان جامعه با فرهنگ مقاومت و ایستادگی برابر دشمنان است و این پل ارتباطی باید تقویت شود.

این مسئول با بیان اینکه استکبار نمی‌خواهد فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های آینده نهادینه شود، اضافه کرد: تلاش ما برای برگزاری اردوهای راهیان نور و سرمایه‌گذاری عظیم به این منظور است که پشتوانه انقلاب اسلامی را به برکت خون این شهدا در نسل جوان و نوجوان تداوم بخشیم لذا باید تلاش کنیم بتوانیم با اجرای برنامه‌های دقیق به این هدف دست یابیم.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: باید دستگاه‌های مختلف و مسئول کار خود را به درستی و با دقت انجام دهند تا بهره لازم را از اجرای این رزمایش بزرگ فرهنگی به دست آورند.

وی با تأکید بر هماهنگی‌های لازم بین مسئولان و کادر اجرایی اردوهای راهیان نور گفت: باید جلسه هماهنگی مسئولان کاروان و مدیران مدارس اعزام‌کننده دانش‌آموز و عوامل اجرایی برگزار شود و برنامه‌ریزی دقیق در خصوص سازمان‌دهی دانش‌آموزان و اعزام انجام پذیرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت:‌ اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از پنجم آبان‌ماه در استان سمنان آغاز شده است و دانش‌آموزان دختر شاهرودی، 13 آبان‌ماه از مسیر ریلی به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام می‌شوند.

در این جلسه، اعضا در خصوص نحوه اجرای اردو و تفکیک وظایف بین آموزش پرورش و سپاه و اجرای مطلوب آن بحث و تبادل‌نظر کردند و وظایف اعضا در خصوص اعزام راهیان نور مشخص شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها