فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: به منظور عقب راندن دشمن در دستور کار قرار دادن حرکت رو به جلو لازم و ضروری است.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۰۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد پاپی‌نژاد در همایش پدافند غیرعامل در جمع دانشآموزان این شهرستان اظهار کرد: هر گونه حرکتی از سوی آمریکا عکس‌العمل شدید کشور ایران را به دنبال دارد.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی آمادگی لازم به منظور به خطر انداختن منافع آمریکا در منطقه را دارد و در صورت هرگونه تهدید این مهم به عمل می‌پیوندد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به شهادت نوجوان حسین فهمیده در جبهه‌های حق علیه باطل، افزود: دانشآموزان امروزه ادامه‌دهندگان راه این نوجوان شهید هستند.

پاپینژاد تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به پیکره انقلاب و نظام اسلامی از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به هیچ‌گونه اخلاقیاتی در جنگ پایبند نیست، خاطرنشان کرد: تجهیز در برابر این دشمنان برای ایران اسلامی لازم و ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اعتقاد راسخ دین مبین اسلام بر تعهد به اخلاقیات در جنگ، تاکید کرد: نرمش مبارزان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با اسرای عراقی گواهی بر این مدعا است.

پاپینژاد یادآور شد: برای در امان ماندن از ضربه‌های دشمنی که به قواعد جنگ پایبند نیست، باید همه ابتکارات به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: شیطان بزرگ آمریکا برای به تصرف درآوردن کشورها ابتدا اقدام به نابودی زیر ساخت‌های آنها می‌کند که نمونه‌هایی از این خوی شیطانی را می‌توان در کشورهای عراق و افغانستان مشاهده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به اهمیت حفظ جان مردم در جنگ، خاطرنشان کرد: ارتقاء زیر ساخت‌ها کاهش تلفات جانی در جنگ را به دنبال دارد.

پاپی‌نژاد اضافه کرد: پدافند غیرعامل به معنای مقابله با تهدیدهای دشمنان و ارتقاء زیر ساخت‌های کشور است.

وی با اشاره به تحقیقات مطلوب در زمینه پدافند غیرعامل در کشور، یادآور شد: متاسفانه عمل به این تحقیقات به خوبی انجام نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به لزوم اهمیت دانش‌آموزان به پدافند غیرعامل، تاکید کرد: پیروزی بر دشمنان بدون رعایت نکات پدافند غیرعامل امکان‌پذیر نیست.

پاپی‌نژاد عنوان کرد: ایستادگی در مقابل خوی استکباری آمریکا و استفاده از نکات پدافند غیرعامل دو راهکار مطلوب مقابله با این دشمن بزرگ است.

وی با اشاره به برخی ترفندهای آمریکا به منظور تسلط بر ایران اسلامی، یادآور شد: مذاکرات هسته‌ای بخش از نقشه‌های شیطانی آن برای دستیابی به این هدف است.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی این روز شعار «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم» در مقابل شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

پاپی‌نژاد خاطرنشان کرد: تا زمان احقاق حقوق ملت ایران از سوی آمریکای جنایتکار این شعار بر سر زبان این ملت باقی می‌ماند.

ارسال نظرات