اصناف مسلمان استان سمنان همچون سال‌های گذشته نشان خواهند داد که حماسه ماندگار ملت ایران، این بار نیز با شعار محکم «مرگ برآمریکا» رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۱۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، راهپیمایی 13 آبان سال جاری در شرایطی برگزار می‌شود که رفتار دوگانه و دوپهلوی مقامات آمریکایی در مذاکرات اخیر موجب ادامه بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به گفتار و رفتار آمریکایی‌ها شده است و اصناف مسلمان استان سمنان همچون سال‌های گذشته نشان خواهند داد که حماسه ماندگار ملت ایران، این بار نیز با شعار محکم «مرگ برآمریکا» رقم خواهد خورد.

سيزدهم آبان ماه يك نقطه عطف تاريخي براي پيشينه سترگ سرافرازي ملت آزاده ايران محسوب مي‌شود. سه حماسه عظيم تاريخي اين روز هريك سهم به‌سزايي در شكل‌گيري تاريخ معاصر مبارزات ضد استعماري ملت ايران محسوب مي‌شوند.

در 13 آبان 1343 مرجع بزرگ شيعيان جهان، حضرت امام خميني (ره) به جرم دفاع از شرف و استقلال ملت ايران تبعيد شد چرا كه در برابر لايحه ضد ايراني و اهانت‌آميز كاپيتولاسيون كه عزت و غرور ايراني را به‌شدت خدشه‌دار مي‌كرد شجاعانه به مقاومت برخاست.

13 آبان سال 1357 دژخيمان رژيم ضد مردمي، دانش‌آموزان مظلوم به‌پاخاسته در برابر ظلم و بي‌عدالتي را به گلوله بستند و يك سال پس از آن در 13 آبان 1358 جوانان ايران در حركتي غرور انگيز و تاريخي سفارت آمريكا كه مركز توطئه‌هاي بزرگي همچون كودتاي ضد ايراني 28 مرداد 1332 بود را تسخير کردند.

انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به‌جرأت تجلی تمام‌نمای استکبارستیزی و آزادی‌خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت‌ها وکشورهای دنیا بدون تهدید و ارعاب به شمار آورد.

تبعید حضرت امام (ره)، کشتار دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به الگوی بی‌بدیل استکبارستیزی و مقاومت ضد‌آمریکایی برای ملل جهان تبدیل شده است.

امروز به دلیل برملا شدن بخشی از حقایق و واقعیات پشت پرده ژست‌های بشردوستانه و دموکراسی‌مآبانه دولتمردان حاکم بر کاخ سفید، قدرت ظاهری و هیمنه پوشالی آمریکا شکسته شده و بیش از هر دوره تاریخی چهره و هویت استکبار آمریکا و فرمانبرداری این امپراطوری سست‌بنیان از صهیونیست‌ها اثبات شده است.

استکبارستیزی که برخاسته از روح عدالت‌خواهی ملت عزیز ایران است روز به روز در دل و جان اقشار انقلابی و بصیر، نیرومندتر و استوارتر می‌گردد.

شاهد این مدعا حضور به‌موقع ملت ایران در صحنه‌ها و میدان‌های حساسی چون 9 دی و 22 بهمن برای لبیک گفتن به نظام ولایی و نیز مشارکت در صحنه راهپیمایی‌ها علیه استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رذل و انگلیس و اسرائیل خبیث و ملعون است.

چه کسی می‌تواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران، مخصوصاً از بعد از انقلاب تا کنون، نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و استکبار به قدری بر ملل مظلوم جهان، جنایت روا داشته است که در یک یا چند روز و در محدوده یک کنفرانس و یا یک دادگاه نمی‌شود جنایاتش را احصا کرد. امروز محاکمه سران جنایتکار به دست مردم جهان در حال انجام است.

امروز استکبار جهانی و رسانه‌های وابسته به آن در تلاش هستند که با دروغ‌پراکنی جو ناامنی را در فضای کشور ایجاد کنند و افکار مردم جهان را نسبت به ایران اسلامی مسموم نمایند. دشمنان همچنان با اتخاذ سیاست تحریم و ایجاد موانع اقتصادی درصدد از بین بردن عزم راسخ و همت جوانان این مرز و بوم هستند اما قطعاً با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی مغلوب می‌شوند.

نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین‌الملل در تمامی کرسی‌های مطالبه‌گری و عدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان و آزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده و بسیار نزدیک است که شاهد فروپاشی و اضمحلال آن باشیم.

مستکبرین و دست‌نشانده‌های مغفول داخلیشان بدانند که بسیجیان مسلمان با حضور در راهپیمایی پربرکت 13 آبان یک بار دیگر حربه آن‌ها را در سلب روحیه استکبارستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

بسیجیان اصناف استان سمنان ضمن حضور فعال در مراسم سیزدهم آبان و گراميداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی كه مصداق كامل و بارز هرگونه استكبار و زورگويي در عرصه بين‌المللي است، بر لزوم وحدت ملي ايرانيان در برابر هرگونه تهديد خارجي و همچنین بر حق نسل‌هاي ايراني در برخورداري از انرژي هسته‌اي تأكيد مي‌كنند و ضمن گراميداشت فداركاري هاي ملت بزرگ ايران در هر سه رويداد تاريخي 13 آبان اعلام مي‌دارند آينده ايران زمين با وحدت ملي- اسلامي مردم فداكار و هوشیاری رهبرفرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، آينده‌اي رو به پيشرفت، سرفراز و بالنده خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها