خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شهید طیب حاج رضائی الگوی برتر غیرت دینی انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۴۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از آوج مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید طیب حاج رضائی معروف به حر انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم وبسیجیان همیشه در صحنه شهرستان آوج در محل مسجد فاطمیه شهر آبگرم برگزار گردید.

در  ابتدای این مراسم  آقای عباسپورنماینده مردم شهرستان بوئین زهرا و آوج ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام  سوگواری ماه محرم افزود:شهید طیب حاج رضائی که به حق حر انقلاب است با نثار جان خود به ندای امام (ره)لبیک گفت تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

در ادامه سید علاء الدین بروجردی با اشاره به اینکه شهید شدن با عزت بهتر از زندگی با ذلت وخواری می باشد گفت:شهید طیب حاج رضائی مصداق بارز این جمله می باشد ،که به آن عمل کرد و در راه انقلاب و امام (ره) به شهادت رسید.

وی افزود:یکی از درسهای مکتب عاشورا ذلت ناپذیری می باشد و کار بزرگ این شهید این بود که شهادت عزتمندانه را بر زندگی همراه با ننگ و عار ترجیح داد و به شهادت رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یاد آور شد: کسانی که پیام مکتب عاشورا را به خوبی درک می کنند مثل این شهید والا مقام می شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد:ملت مبارز وانقلابی ایران مصداق بارز آیه ای کریمه «ان الله لا یغیروا ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم » می باشند که با لبیک گفتن به ندای رهبرشان سرنوشت خود را تغییر دادند و نظام طاغوتی را به نظام الهی و دینی مبدل کردند.

بروجردی افزود:رئیس جمهورآمریکا در مقابل ما می توانیم ملت ایران که به برکت خون شهداء می باشد می گوید ما نمی توانیم پیچ ومهره های صنعت هسته ای را باز کرده و از بین ببریم.

وی گفت : انقلاب اسلامی ایران نمود و مصداق بارز این جمله که«الاسلام یعلو ولا یعلی علیه»می باشد وامروز به عنوان الگوی تمدن اسلامی به جهان اسلام الهام بخش می باشد و به نقاط مختلف جهان صادر شده است.

این مقام مسئول در پایان عزت وقدرت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها