جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با بسیج:

آمریکا محتاج مذاکره با ایران است/ شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از همیشه سر می دهیم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آمریکا محتاج مذاکره با ایران است، گفت: شعار مرگ بر آمریکا را بلندتر از همیشه سر می دهیم.
کد خبر: ۸۵۸۸۶۴۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار سفرا گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این دیدار بی معنا بودن مذاکره با آمریکا در باره موضوعات منطقه ای بود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه نشست اخیر وین نیز آمریکایی ها مایل به شرکت ایران نبودند اما مجبورند اعتراف کنند بدون حضور ایران امکان حل و فصل مناقشات منطقه نیست، گفت: به نظر من ما این دعوت را مدیوت ایستادگی و مقاومت ملت سوریه و همچنین حضور سرداران رشید سپاه هستیم چرا که همین گفتمان مقاومت باعث شده است تا آمریکای گرگ صفت مجبور به عقب نشینی شود.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا به معنای معامله سیاسی با استکبار است ، گفت به جز موضوع هسته ای که رهبری معظم انقلاب در آن مصلحتی دیدند ایران و آمریکا هیچ مذاکره ای با هم ندارند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمنی با شیطان دستور قرآنی است، ادامه داد: آمریکا به تعبیر امام خمینی شیطان بزرگ است .

وی با بیان اینکه مشکل اصلی آمریکا با انقلاب اسلامی روحیه اسلامی، جهادی، استکبار ستیزی و تسلیم ناپذیری است، افزود: آنها شدیدا به مذاکره با ایران احتیاج دارند تا به دنیا اعلام کنند دیپلماسی مقاومت نیز شکننده است و ایران در نهایت تسلیم آمریکا شده است.

ارسال نظرات