خبرهای داغ:
دومین کاروان از دانش آموزان سرپل ذهابی درسومین روز از هفته بسیج دانش آموزی عازم سرزمین های نور در مناطق عملیاتی استان شدند.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۷۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، دومین کاروان دانش آموزان سرپلذهابی درقالب 7 اتوبوس وبه تعداد 313نفر به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند تا ازنزدیک بارشادتهای رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

در آیین بدرقه این کاروان دانش آموزی فرمانده سپاه  ناحیه سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار ما ارتقای روحیه خودباوری و خودشناسی را از اهداف اصلی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: اعزام این کاروان ها انتقال عملی پیام و فرهنگ شجاعت، مقاومت وایثار وشهادت به نسل جوان وآینده ساز انقلاب است.

سرهنگ مسعود قنبری ، اعزام کاروان های راهیان نور را یک کار فرهنگی خواند و افزود: این کاروان دانش آموزی در قالب 7 اتوبوس و شامل 313 نفراز دانش آموزان دختر شهرستان  است که به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان اعزام شدند.
ایشان در ادامه هفته بسیج دانش آموزی را فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش‌های اصیل دفاع مقدس به نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی خویش بیش از پیش مصمم تر می شوند.

فرمانده سپاه  ناحیه سرپل ذهاب در پایان تصریح کرد: مرحله اول کاروان دانش آموزی سرپل ذهاب 22 مهر سال جاری در قالب7 دستگاه اتوبوس و شامل270 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

ارسال نظرات