به مناسبت 13 آبان:

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی و شورای همفکری علوی و فاطمی سپاه حضرت عباس (ع)

دانش آموزان انقلاب ایران اسلامی در روزهای مبارزه با رژیم ستم شاهی با حماسه آفرینی هایی چون 13 آبان 57 و نیز شرکت در راهپیمایی ها، تعطیلی مدارس، پخش اعلامیه، دیوار نویسی و... نقش موثری از خود به جا گذاشته و مفتخر به دریافت لقب "امید های من" از سوی بنیان گزار انقلاب اسلامی شدند.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۷۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی و شورای همفکری علوی و فاطمی سپاه حضرت عباس (ع) به مناسبت 13 آبان به شرح ذیل است:

بسم تعالی

سیادت کفر و شرک جهانی، خصوصا آمریکا را برای خود حرام کنید. امام خمینی (ره)

هفته بسیج دانش آموزی در روزهایی از آبان ماه قرار گرفته است که رخداد های سرنوشت ساز و آموزنده آن در سال های 1343 ،1357 و 1358 هر یک سر فصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سر کردگیه آمریکایی جنایتکار به شمار میرود. دانش آموزان انقلاب ایران اسلامی در روزهای مبارزه با رژیم ستم شاهی با حماسه آفرینی هایی چون 13 آبان 57 و نیز شرکت در راهپیمایی ها، تعطیلی مدارس، پخش اعلامیه، دیوار نویسی و... نقش موثری از خود به جا گذاشته و مفتخر به دریافت لقب "امید های من" از سوی بنیان گزار انقلاب اسلامی شدند. بعد از پیروزی انقلای اسلامی نیز، با تشکیل گروه های تئاتر، سرود، روزنامه دیوار نویسی و ... در مساجد و مدارس گوشه گوشه کشور به موتور فعال انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی بدل گشتند.

دانش آموزان این پاره های تن امت در روزهای جنگ سخت و دفاع مقدس نیز با تقدیم 36هزار شهید، پایمردی خود را به آرمان های انقلاب و اسلام نشان داده و در مدرسه عشق و ایثار رتبه قبولی گرفتند.

اکنون در روز های جنگ نرم نیز با عزمی جزم در وسط میدان ایستاده اند و با به دست گیری فرماندهی واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس متوسطه دوم و جانشینی واحد در متوسطه اول، نشان میدهند که با انگیزه بیشتر از اسلاف خویش و زیر سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خمینی (زید عزه) آمادگی ایستادگی در برابر مکر و فریب شیطان را دارند و در این راه با صلابت به پیش میروند.

بسیج دانش آموزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان و حماسه سازان 13 آبان ماه و به خصوص گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده اعلام میدارد:

1) بسیج دانش آموزی با فصل الخطاب دانستن مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها و عرصه های راهبردی کشور از جمله در پذیرش مشروط برجام، اعلام میدارد تک تک خواسته های موعظم له همچون دریافت تضمین کتبی از روسای طرف مقابل مورد مذاکره و نیز جلوگیری از ورود کالا های مصرفی آمریکایی باید مورد مطالبه جدی قرار گیرد.

2) بسیج دانش آموزی ضمن دعوت مسئولین به نصب العین قرار دادن تذکرات رهبری درباره "نفوذ" و ممنوعیت مذاکره با آمریکایی بدتر از شیطان اعلام میدارد منویات معظه له را آغاز فصل جدیدی از مبارزه با استکبار و حاوی ماموریت مهم و خطیر در این مرحله جدید یعنی " ایجاد سد در برابر نفوذ " می داند و تمامی همت خود را در این راستا و بصیرت افزایی و دشمن شناسی به کار خواهد برد.

3) شجره طیبه بسیج توجه بیش از پیش به حیات طیبه و امور پرورشی دانش آموزان را آنچنان که در سند تحول آموزش و پرورش نیز مورد تاکید قرار گرفته است دارای اولویت بالایی می داند و اماده نقش آفرینی بیشتر در جهت کمک به ایفای نقش پرورشی نظام آموزشی کشور می باشد.

4) سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی تمامی دانش آموزان بالاخص دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی، اعلام می کند که مبارزه با آمریکا را ادامه خط مبارزه انبیا و اولیا با فراعنه و گروه های معارض حق و حقیقت می داند و با قوت در راه رفع ترس و ظلم استکبار از سر عالم و مسلمانان جهان ایستاده است.

5) سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان ایران اسلامی، ضمن اعلام نگرانی از وضعیت بحرانی دانش آموزان در فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق، حمایت خود از انتفاضه سوم مردم فلسطین را خاطر نشان نموده و اعلام می دارد که کشور های مسلملن و ملت های آزادی خواه و در راس آن دولت جمهوری اسلامی باید بکوشند با تمرکز بیش از پیش بر مساله فلسطین این خیزش را به یک جنبش منطقه ای ضد فاشیسم تبدیل کنند، جنبشی ضد فاشیسم نمایش داده شده توسط رژیم صهیونیستی، ضد فاشیسم داعش و تکفیری ها و ضد فاشیسم نو محافظه کاران آمریکایی.

6) در نهایت از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (زیده عزه) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی تعجیل در فرج خود را تقدیم حضرت بقیه الله (ارواحنا له الفدا) می نماییم.

سازمان بسیج دانش آموزی- آبان ماه 1394

ارسال نظرات