رئیس مجمع عالی بسیج لرستان گفت: ضرورت دارد که مجامع بسیج با روشنگری خطر نفوذ عناصر دلباخته به استکبار جهانی در مراکز تصمیم گیری سیاسی و فرهنگی را برای مردم تبیین کنند.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۸۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام متقی نیا در جلسه مجمع عالی بسیج لرستان که با حضور اعضای این مجمع در دفتر فرمانده سپاه حضرت ابولبفضل (ع) برگزار شد، ضمن تاکید بر اجرایی شدن راهکارهای رهبر معظم انقلاب برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن گفت: ضرورت دارد که مجامع بسیج با روشنگری خطر نفوذ عناصر دلباخته به استکبار جهانی در مراکز تصمیم گیری سیاسی و فرهنگی را برای مردم تبیین کنند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات قطعا عناصر دلباخته به استکبار برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری ظهور و بروز پیدا می کنند؛ از این رو باید مراقب باشیم تا نظام از جانب این عناصر ضربه نخورد.

رئیس مجمع عالی بسیج لرستان با بیان اینکه در مقطعی قرار داریم که ممکن است زمینه برای نفوذ دشمن در کشور فراهم شود گفت: روشنگری و دانش افزایی در خصوص خطرات نفوذ دشمن برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی از اولویت های مجمع عالی بسیج استان لرستان است.

حجت الاسلام متقی نیا اظهار کرد: در برهه کنونی رسالت بسیج این است که زمینه های نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن را رصد و با روشنگری کند.

وی ادامه داد: در هفته های آتی برنامه مجمع عالی بسیج استان این است که زمینه روشنگری در خصوص جلوگیری از نفوذ فرهنگی و اقتصادی دشمن را فراهم کند.

ارسال نظرات