خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه سپاه در یادواره شهدای دانشجو در میانه، شهدا را ستارگان روشن هدایت و پرچمداران واقعی عزت جامعه معرفی کرده و اقتدار کشور را مرهون خون آنان دانست.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۰۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، یداله جوانی گفت: اگر آمریکا و صهیونیسم می توانستند با حمله نظامی ایران را از پای درآورند، مطمئنا لحظه ای درنگ نکرده و بلایی بدتر از عراق و افغانستان بر سر این کشور می آوردند و این مانع بزرگ اقتداربخش کشور همانا همین شهدا هستند.

وی برگزاری یادواره های شهدا را نیاز جامعه دانست و افزود: شهدا به جایگاه والا و رفیع خود نزد خدا رسیده اند و نیازی به اینچنین مجالسی ندارند بلکه این ماییم که به اینگونه مجالس شدیدا محتاجیم و اکنون باید از خود بپرسیم که اگر شهدا امروز بودند چه می کردند و رفتارشان چگونه بود.

جوانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی بدست دانشجویان یادآور شد: دانشگاه و دانشجو پیوندی عمیق و برجسته با خط امام(ره) و انقلاب اسلامی دارد و این پیوند باید همواره حفظ گردد.

وی هویت دینی و مذهبی مستقل ناشی از انقلاب اسلامی را هویتی حق طلبانه، عدالت جویانه و آزادی خواهانه عنوان کرد و نقطه مقابل آن را هویت سلطه طلبانه آمریکا خواند و ابراز داشت: ملت و کشور ایران پرچمداران جبهه حق و مبارزه با استکبار و ظلم در جهانند و آمریکا و صهیونیسم پرچمداران استکبار در جهان و هویت این دو هیچ سازگاری با هم نداشته و دشمنی آمریکا با ایران امری طبیعی است.


مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه سپاه از خطر و تهدیدی جدید در کشور پرده برداشته و هشدار داد: امروز ما هیچگونه ترسی از آمریکا چه در جنگ نظامی، چه نیابتی و ... نداریم بلکه بزرگترین چیزی که امروز ما را تهدید می کند این است که گروه هایی در داخل کشور می خواهند خوی درّندگی و گرگ صفتی آمریکا را در پوستین میش قایم کنند تا از این طریق به کشور و نظام ضربه وارد کنند.

جوانی افزود: دراز کردن دست دوستی از سوی آمریکا به سوی ایران در مذاکرات برجام به تعبیر رهبری نه از روی پشیمانی از کرده هایشان است بلکه آنها می خواهند بدین طریق در فرهنگ، اقتصاد، سیاست و سایر زمینه های تاثیرگذار کشور نفوذ کرده و از این نفوذ برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شدده خود دست یابند.

در ادامه سید نورالدین عافی از جانبازان و یادگاران ماندگار دوران فاع مقدس و راوی «نورالدین پسر ایران زمین» به روایت گوشه هایی از رشادت های رزمندگان اسلام پرداخت و تنها وجه تفاوت شهدا با دیگران را اهل عمل بودن و ولایت مداری عنوان کرد.


در ابتدای این آیین، علی سلمانپور؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه ضمن خیرمقدم گویی، شهدا را آموزگاران ایثار، شجاعت، صاقت، فداکاری و از خودگذشتگی و پیروان واقعی مکتب امام حسین(ع) معرفی کرده و آنان را مردان عمل دانست و افزود: برگزاری یادواره های شهدا و تجلیل و تکریم از مقام شامخ آنان، حداقل کاری است که می شود انجام داد.


آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو با عنوان «راه روشن» با حضور بیش از 200 نفر از اساتید و دانشجویان بسیجی و جمعی از مسئولان با هدف گرامیداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها