فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بسیج خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و مایه امید و اعتماد ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۰۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آستارا، اولین جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج ظهر امروز(11 آبان) در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه آستارا برگزار شد.

سرهنگ محمدعلی‌ علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این جلسه بسیج را خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهارکرد: تا زمانی که بسیج است هیچ گزند و خدشه ای به انقلاب وارد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از ستون های مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران است،افزود: بسیج مایه امید و اعتماد ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عزت را برای ما به ارمغان آوردند و اقتدار کشور ما مرهون ایثارگری های آنان است.

علیزاده از برگزاری رزمایش های گردان های بیت المقدس در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش با حضور دو گردان از بیت‌المقدس 14 و 15 آبان ماه در اردوگاه قدس ویزنه و شهر بندر آستارا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان آستارایی در رزمایش پدافند غیرعامل حفاظت از مراکز مهم، امداد و نجات، ایست و بازرسی، مقابله با اغتشاشات و آرام سازی ودر رزمایش دفاع از کوی و برزن نیز بسیجیان با عملیات تاخیری، مقابله هلی برن، ضد هلی برن، ایست و بازرسی خارج از شهر، حفاظت از مراکز مهم و میادین شهر، دفاع همه جانبه در مقابل تهاجم همه جانبه و ماموریتهای بعد از حوادث طبیعی فرا گرفته و به مرحله اجرا در می‌آورند، گفت: هدف از اجرای این مانور را آموزش تاکتیک‌های نظامی، حفظ آمادگی بسیجیان و بالا بردن سطح توان رزمی آنها است.

ارسال نظرات