مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت:دانش آموزان با رعایت اخلاق و تربیت اسلامی و تلاش در سنگر علم و دانش آموزان بایستی قدردان خون پاک همه شهیدان به ویژه شهدای دانش آموز باشند.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۱۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،صبح امروز و همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج دانش آموزی ، اولین یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان بانه در سال 94 با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه، معاون هماهنگ کننده سپاه بانه، تعدادی از مسئولین محلی ، کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران، معلمان و دانش آموزان دبستان پروین ، در محل نمازخانه ی دبیرستان شهید رودباری این شهرستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی سراسر کشور به ویژه شهرستان بانه اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهیدانی است که با نثار خون سرخ خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و عزت و اقتدار را برای ملت و کشور ما به ارمغان آوردند.

وی دانش آموز شهید، حسین فهمیده را نماد ایثار و فداکاری برای همه ی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و قشر دانش آموز عنوان کرد و افزود: دانش آموزان با رعایت اخلاق و تربیت اسلامی و تلاش در سنگر علم و دانش آموزان بایستی قدردان خون پاک همه شهیدان به ویژه شهدای دانش آموز باشند.

گفتنی است که در این مراسم ، زندگی نامه ی دو تن از شهدای شاخص دانش آموز شهرستان بانه توسط خانواده این دو شهید سرافراز قرائت شد و همچنین قرائت دکلمه و اجرای سرود دسته جمعی با موضوع شهید و شهادت توسط دانش آموزان ، از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات