نماینده ولی فقیه در گیلان:

با فرهنگ شهادت می‌توان دنیا را تخسیر کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه با فرهنگ شهادت می توان دنیا را تسخیر کرد گفت: امیدواریم با برگزاری کنگره در اردیبهشت سال ۹۵ تکلیف و سهم خود را در مقابل شهیدان سرافراز گیلان به انجام برسانیم.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۱۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشست هماهنگی کنگره ملی بزرگداشت 8هزار شهید گیلان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین هدف کنگره شهدای گیلان عنوان کرد و گفت: با ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت خواهیم توانست مکتب‌الله را در اقصی نقاط عالم معرفی و گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای 8000هزار شهید از خواسته‌های مسئولین و مردم این استان بود تصریح کرد: تدوین و چاپ کتابی از وصیت نامه شهدای استان می تواند در ترویج فرهنگ شهادت در میان جوانان تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: هر انسانی تمام تلاش این است که جانش را حفظ کند و اگر جانش در خطر باشد همه چیز را فدای جانش می‌کند، اما این انقلاب کاری کرد که جوانان ما عاشقانه از خدا شهادت را طلب می‌کردند و این امر را مدیون امام راحل هستیم که اینگونه جوانان را تربیت کردند.

آیت الله قربانی افزود: خدا با کسی عهد و اخوت نبسته است اگر در راه او حرکت کردیم دست ما را خواهد گرفت، در دفاع مقدس علی‌رغم اینکه کشور ما تسلیحات نظامی نداشت اما با سلاح ایمان بر دشمن مستکبر فائق آمد.

وی با تاکید بر انتقال سره شهدا به نسل امروزی یادآور شد: تبیعت از ولایت‌فقیه و اجرای اوامرشان از خواسته‌های مشترک شهدا بوده است زیرا تبعیت از ولایت موجب حفظ عزت اسلام و مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه با فرهنگ شهادت می توان دنیا را تسخیر کرد خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری کنگره در اردیبهشت سال ۹۵ تکلیف و سهم خود را در مقابل شهیدان سرافراز گیلان به انجام برسانیم.

به گزارش بسیج،؛ در این مراسم تمثال شهید قربانی از شهدای دوران دفاع مقدس، توسط سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان اهدا شد. 

ارسال نظرات