خبرهای داغ:
رئیس پدافند غیرعامل و مدریت بحران گازگلستان تاکید کرد:
سید جواد میرشاهی گفت: به منظورآمادگی بیشتر، با تقویت زیرساختها، تجهیزامکانات، اقدامات پیشگیرانه وعزم جدی بتوانیم حوادث و بحرانهای احتمالی را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم .
کد خبر: ۸۵۸۸۸۶۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید جواد میرشاهی در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: با حضور تیم‎هایی از واحد حراست شرکت گاز از شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا رزمایش پدافندغیرعامل و مقابله با شرایط اضطراری درمحل ایستگاه تقلیل فشار گاز سی جی اس شهرستان گرگان برگزارشد .

وی تصریح کرد: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگی کارکنان درمقابله با عملیات خرابکاری درمحل ایستگاهCGS و واکنش مناسب درشرایط اضطراری افت فشارناشی ازخرابکاری با موفقیت انجام شد .

رئیس پدافند غیرعامل ومدریت بحران گازگلستان ابراز داشت: خوشبختانه مانور مذکور برابربرنامه ریزی انجام شده بصورت منظم اجرا شده ودر مقایسه با مانورهای قبلی آمادگی همکاران نسبت به سنوات گذشته بیشتربوده وتوانستیم به تمامی اهداف مورد نظردست یابیم .

میرشاهی خاطرنشان کرد: لازم است به منظورآمادگی بیشتر، با تقویت زیرساختها، تجهیزامکانات، اقدامات پیشگیرانه وعزم جدی بتوانیم حوادث و بحرانهای احتمالی را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم .

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها