«محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری در بزرگداشت محسن حاجی‌حسنی‌کارگر قاری درگذشته در فاجعه منا به تلاوت زیبایی از قرآن کریم پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۷۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بزرگداشت محسن حاجی‌حسنی کارگر قاری بین‌المللی کشورمان که در فاجعه منا به دیدار حق شتافت، همراه با اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن استان مشهد، شب گذشته 11 آبان‌ماه با حضور «محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری برگزار شد.

 

 

در این محفل نورانی «محمود شحات‌انور» تلاوتی متفاوت و دلنشین اجرا کرد به طوری که همواره مستمعان وی را تشویق می‌کردند.

این قاری برجسته مصری در ابتدای تلاوتش آیه 100 سوره مبارکه «نساء» را خواند و چندین بار این آیه که درباره مهاجرت در راه خدا و پاداش آن است، تکرار کرد.

در ادامه صوت این تلاوت زیبا شامل آیه 100 سوره مبارکه «نساء»، سوره‌های مبارکه «شمس، کوثر، حمد» و همچنین آیات ابتدایی سوره مبارکه «بقره» با صدای استاد «محمود شحات‌انور» تقدیم می‌شود.

 

تلاوت «محمود شحات‌انور» در بزرگداشت محسن حاجی‌حسنی‌کارگر

دانلود

 

«محمود شحات‌انور» قاری برجسته مصری پس از باخبر شدن درگذشت محسن‌ حاجی‌حسنی‌کارگر نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در فاجعه منا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «مسئول این صفحه برای تمامی محبان و خانواده قاری قرآن محسن‌حاجی‌حسنی‌ نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی که چند روز گذشته جان‌باخته است، تسلیت می‌گوید».

«محسن حاجی‌حسنی کارگر» متولد 1367 در مشهد بود که امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی رتبه نخست را کسب کرد و به واسطه این برتری به حج تمتع اعزام شد اما متأسفانه در فاجعه منا جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

ارسال نظرات