خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام گفت: باید مراقب رخنه دشمن در افکار و اعقاید نسل جوان جامعه باشیم و تلاش کنیم با برنامه های متنوع و مختلف و هدفدار در این راستا تلاش کنیم تا نوجوانان ما بتواند در برابر این نفوذها مقاومت کنند و حتی متقابل به مثل نمایند و دشمنان را هدف قرار دهند.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۹۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی رضوی نسب در جمع مسئولین کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام و تعدادی از دانش آموزان بسیجی در دفتر امام جمعه بسطام با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی نمودند اظهار کرد: جامعه به نسل جوان خود زنده و پویاست و توجه به این نسل سبب شادابی و ماندگاری جامعه می شود.

وی افزود: شهدای دانش آموز الگویی ملموس برای دانش آموزان است و باید در راستای ترویج تفکر ایثار و شهادت که همان تفکر بسیجی است در جامعه تلاش نماییم و کوشش کنیم تا موفقیت های بیشتر از این برای انقلاب اسلامی به بار نشیند.

امام جمعه بسطام با تاکید بر آینده ساز بودن جوانان این مرز و بوم گفت: باید نقش نوجوانان و جوانان را در جامعه مهم ببینیم و تلاش کنیم از هم اکنون آنها را در فعالیت های مختلف دخالت دهیم و مسئولیت پذیر تربیت کنیم و بسیج در این راستا با توجه به اهمیت تفکر بسیجی باید تلاش نمود.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم نقش درستی به نوجوانا و جوانان جامعه بدهیم و آنها را درست تربیت نماییم آینده نظام تضمین است و این مطلب سبب شده تا دشمنان نیز در این رابطه کار کنند و سرمایه گذاری گسترده فرهنگی بنمایند.

رضوی نسب تاکید کرد: باید مراقب رخنه دشمن در افکار و اعقاید نسل جوان جامعه باشیم و تلاش کنیم با برنامه های متنوع و مختلف و هدفدار در این راستا تلاش کنیم تا نوجوانان ما بتواند در برابر این نفوذها مقاومت کنند و حتی متقابل به مثل نمایند و دشمنان را هدف قرار دهند.

در این دیدار فرمانده حوزه ایثار گزارشی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در واحدهای مقاومت منطقه بسطام ارائه نمود و مدیر آموزش و پرورش بسطام نیز در این دیدار با تاکید بر توجه به تربیت در کنار تعلیم گفت: تمام تلاش و همکاری ما با بسیج در جهت اشاعه تفکر بسیجی در بین نسل نوجوان و دانش آموز است و تلاش ما به این جهت دنبال می شود و نیاز به راهنمایی شما بزرگان دین و مسئولین انقلاب داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها