خبرهای داغ:
مسئولین بسیج دانش آموزی استان و شهرستان شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با خانواده شهید دانش آموز یحیی سعیدی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۰۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین بسیج دانش آموزی استان و شهرستان شاهرود در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور در منزل شهید دانش آموز یحیی سعیدی در روستای اردیان با این خانواده دیدار کردند.


حجت الاسلام فاطمی نیا سرمربی نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا در غم از دست دادن فرزندشان اظهار کرد: شما خانواده شهدا چشم و چراغ نظام ما هستید چرا که با وجود شما این انقلاب با قوت به راه تعالی و رشد خود ادامه می دهد.


وی با بیان اینکه شما به امام حسین(ع) اقتدا كرديد و برای اسلام فرزند خود را فدا و زینب وار نیز راه آنان را ادامه دادید بیان کرد: شما عزیزان مایه افتخار این انقلاب هستید و توجه داشته باشید که دشمن در حال تلاش برای اثرگذاری در این انقلاب است و باید تلاش کنیم که این اتفاق نیفتد.


فاطمی نیا با اشاره به حفظ انقلاب و دستاوردهای شهدا گفت: همه تلاش ما این است که انقلاب اسلام ایران پایدار و مقتدر بماند و به برکت خون شهدا ولایت این امر محقق شده است هر چند دشمنان نیز تلاش گسترده ای برای انحراف در انقلاب داشته و دارند.


در این دیدار پدر و مادر شهید یحیی سعیدی به بیان خاطراتی از شهید پرداخته و اظهار کردند: شهید بسیار علاقمند به خدمت به مردم بود و همیشه با اینکه نوجوان بود تلاش می کرد در روستا به همه کمک کند و این تلاش او باعث می شد هم سن و سالان و حتی جوانان نیز در این راستا تلاش کنند.

لازم به ذکراست شهید دانش آموز یحیی سعیدی در سال 1344 دیده به جهان گشود و در حالی که محصل سال سوم راهنمایی بود در بیست هشتم اسفند ماه سال 61 در منطقه عملیاتی زبیدات عراق در حالی که برای بار دوم به جبهه ها اعزام می شد شربت شهادت نوشید.

در این دیدار قاب عکس تصویر شهید به خانواده این شهید دانش آموز اهدا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها