خبرهای داغ:
سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۲۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمده است: 13 آبان تداعی گر وقایع عبرت انگیز و تاریخی سال‌های 1343، 1357 و 1358 است. روزگاری که سر آغاز تاریخ مبارزه و آشتی ناپذیری ملت ایران برابر استکبار جهانی به سردمداری آمریکایی جنایت پیشه بوده است و نشان از آن دارد که هیچ قدرت مادی نخواهد توانست اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی و عاشورایی ایران اسلامی تحمیل نماید.

این بیانیه می افزاید: اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شاهد و گواه شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان معنوی حضرت امام(ره) است که تا همیشه در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب می درخشد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: تقارن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با سیزده آبان، فرصتی است تا همه مسئولان و مردم ضمن مرور اهداف قیام سالار شهیدان، شعار هیهات منّا الذله امام و اصحاب ایشان را در جهان طنین انداز نمایند و زیر بار هیچ ظلم و ستمی نروند حتی اگر به قیمت جانبازی، اسارت و شهادت در راه خدا تمام شود.

در بخش دیگری از بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم تصریح شده است: 13 آبان امسال، مقارن با اربعین جانباختگان مظلوم منا در سرزمین امن الهی است که غریبانه، بی دفاع و با لب تشنه به سوی معبود پرگشودند. این فاجعه بشری که با سکوت مرگبار مدعیان دروغین و کذاب حقوق بشر روبرو شده، گواهی دیگر بر توطئه های استکبار جهانی است که این بار به دست آغشته به خون آل سعود که دست نشانده آمریکا و صهیونیسم جهانخوار است، اتفاق افتاد و امروز پس از گذشت 37 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد تشدید دشمنی های زور گویان عالم به ویژه شیطان بزرگ علیه مردم ایران هستیم.

در فراز دیگری از بیانیه مذکور با اشاره به جنایات استکبار جهانی در ایران اسلامی آمده است: ترور دانشمندان، نا امن کردن منطقه، حمایت همه جانبه از گروه های تکفیری و تروریستی ضد بشری، تهدید های پی در پی، تحریم های ظالمانه، تبلیغات گسترده ایران هراسی و اسلام هراسی و ... دلایل محکمی بر این است که 13 آبان هر سال، زنده تر و پرشورتر از سال های گذشته در سراسر ایران برگزار شود.

در بخش دیگری از بیانیه عنوان شده است: عدم موفقیت دشمنان در طول این سال ها آن ها را به این طمع انداخته است که با پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی در سطوح مختلف اجتماع، اهداف استعماری خود را دنبال کنند اما ملت بصیر و انقلابی ایران بر این حقیقت روشن واقف اند و این بار نیز همچون گذشته، دشمن را ناکام گذاشته و دستان پلید آنها را کوتاه خواهد نمود.

بخش پایانی بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم می افزاید: بدیهی است که در پروژه نفوذ، آموزش و پرورش از مهمترین در گاه ها برای نفوذ و در عین حال از مستعد ترین عوامل خنثی سازی آن است که هوشیاری کامل مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های آنها و توجه کامل به رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری را بیش از پیش می طلبد و فرهنگیان بسیجی استان قم با حضور منسجم و دشمن شکن در یوم الله 13آبان هوشیاری و بصیرت خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها