خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) گفت: ایران نقطه مقابل اهداف آمریکاست و این قدرت استکباری تا زمانی که ریشه های این ملت را نخشکاند دست از کینه بر نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۸۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه  الشریف) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با ارزش واقعه 13 آبان و تسخیر لانه جاسی عنوان کرد: این واقعه نقطه تابان و ارزشی در تاریخ انقلاب ما می باشد.

وی ادامه داد: لانه جاسوسی به عنوان سفارت در ایران مشغول به کار بود اما خلاف واقعیت در این محل به صورت دائم توطئه های پی در پی علیه ایران و انقلاب صورت می گرفت.

معبودی با یادآور شدن جمله امام راحل مبنی بر اهمیت تسخیر لانه جاسوسی فراتر از وقوع انقلاب و انقلاب دوم خواندن این واقعه بر اوج عظمت آن تاکید کرد.

وی با تشریح علل این ارزش عنوان کرد: اگر دانشجویان آگاه و بصیر پیرو خط امام این لانه را تسخیر نمی کردند دیری نمی گذشت که آمریکا همان بلاهایی را که بر سر سایر انقلاب ها می آورد بر ما نیز تحمیل کند.

این مسئول اظهار کرد: به وضوح می بینیم که امریکا پس از هر انقلابی یا عمال خود را بر سر کار می آورد و یا با حرکات استکباری خود در صدد بر اندازی انقلاب های آزادی خواه برمی آید.

معبودی گفت: حرکت هوشیارانه دانشجویان سبب شد تا آمریکا از اهداف شوم خود باز بماندو از آن روز تا به همین لحظه حرکات زیادی را برای انتقام از ایران طراحی کرده اند که با یاری خداوند در تمام آنها نا کام بوده اند.

وی ادامه داد: اگر ما با روحیه انقلابی به راهمان برای پیشبرد اهداف انقلاب ادامه دهیم به گفته امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، ما ابهت آمریکا را شکستیم و دنیا متوجه شد که با نیروی ایمان و اراده مردم می توان در برابر استکبار جهانی ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر با اشاره به اهمیت ادامه دادن راه  انقلاب و مقابله با استکبار بیان کرد: باید بدانیم که ایران اسلامی تمام معادلات را بر هم زده است و آمریکا هرگز با آرمان های ما کنار نخواهد آمد تا زمانی که انقلاب را از مصیر اصلی خود  خارج کند.

وی ادامه داد: اگر فکر کنیم که از برخی اصلولمان دست بر داریم تا در مقابل آمریکا نیز دست از خباثت بردارد محاصبه ای غلط است، آمریکا همواره و برای همیشه دشمن درجه یک ما خواهد بود.

 حجت الاسلام معبودی در پایان یادآور شد: آمریکا تا زمانی که ریشه های این ملت را نخشکاند، ضربه های پی در پی را وارد نکند و در برابر چشم دنیا این ملت را تحقیر نکند هرگز دست از کینه برنخواهد داشت، بنابر این تنها راه موفقیت و سر بلندی ما پیروی از مواضع انقلابی خواهد بود.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها