مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز گفت: اتحادملی و همبستگی اسلامی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است چراکه همدلی حاکم در بین آحاد مردم در جهان اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی همیشه پایدار بوده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۰۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
اتحاد ملی و همبستگی اسلامی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، خسرو ساکی در همایش روز بسیج دانش آموزی که صبح امروز در سالن شهدا سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد ضمن یادو خاطره 36 هزار شهید دانش آموز ، شهید فهمیده را افتخار استان البرز دانست و اظهار داشت: این شهید بزرگوار به عنوان نمونه و اسوه ای در تمام زمینه ها مطرح می باشد.


وی افزود  :امام خمینی(ره) از شهید محمد حسین فهمیده به عنوان رهبر 13 ساله انقلاب نامیدند و به جهت حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی باید راه این شهدا را ادامه داد.

ساکی اطاعت دانش آموزان از فرامین مقام معظم رهبری را مهم دانست و گفت: شما دانش آموزان موظفید از ولایت فقیه به عنوان یک راهنما اطاعت کنید و بگویید آماده ایم تا به فرمان ولی امر مسلمین در راه شهدا از آرمان های آنان پاسداری و صیانت کنیم.

وی با اشاره به رمز پیروزی اننقلاب اسلامی از 22 بهمن 57 تا به امروز عنوان کرد: اتحادملی و همبستگی اسلامی عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است چراکه همدلی حاکم در بین آحاد مردم در جهان اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی همیشه پایدار بوده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز ادامه داد: حفظ وحدت، همدلی و اطاعت از رهبری و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می توان گام های استوارتری در جهت اعتلای ارزش های اسلامی برداشت.

وی همبستگی ملت ایران را مهم دانست و گفت: زمانی که تمام دنیا به کشور هجوم آوردند تمام ملت با دست خالی و با سلاح ایمان دشمنان را به زانو درآوردند  چراکه اگر همبستگی باشد هیچ استکبار جهانی نمی تواند خدشه ای به ایران اسلامی وارد کند.

ساکی در پایان گفت: در صورتیکه این همبستگی همیشگی باشد می توان در برابر هجمه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان اسلام ایستادگی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها