خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد در نشست جانبازان بصیر قزوین:

جانبازان بصیر، عصاره‌ی پایداری جانبازان هستند

اعضای تشکل جانبازان بصیر قزوین به منظور ارایه برنامه‌ها و عملکرد و بیان مشکلات، طی نشستی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، به گفت‌وگو پرداختند.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، در این نشست جانباز 70 درصد، محمدعلی رحیمی، رئیس تشکل جانبازان بصیر استان قزوین، گزارشی از فعالیت‌های این تشکل ارائه و مطالبی پیرامون مشکلات عدم اجرای برنامه‌ها به دلیل کمبود اعتبارات، بیان کرد.
وی نبود مکان لازم برای انجام فعالیت‌های تشکل را از جمله مشکلات عنوان و بیان کرد: تهیه این مکان از سوی بنیاد می‌تواند کمک بسزایی به ما در انجام فعالیت‌های مربوطه کند.
غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به نقش جانبازان بصیر در فعالیت‌های اجتماعی گفت: جانبازان بصیر عصاره‌ی پایداری جانبازان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستند و تلاش و فعالیت‌های شما می‌تواند به عنوان الگو برای سایر جانبازان مطرح شود.
وی از جانبازان بصیر به عنوان الگو و اسوه‌ی ایثارگران یاد کرد و افزود: اگرچه شما به واسطه‌ی ایثار و مقاومت‌تان در برابر دشمنان اسلام، روشنایی چشم‌هایتان را از دست دادید اما امروز ایران اسلامی بر اثر همین مقاومت‌ها به استقلال و امنیت دست یافته و همچون نگینی در جهان می‌درخشد.
حقایق‌پور، به جلسه محفل انس با ایثارگران اشاره کرد و گفت: این جلسه‌ها با حضور استاندار قزوین، مسئولان استانی و جانبازان 70 درصد برگزار می‌شود و حضور شما جانبازان در این جلسه‌ها و بیان مشکلات تشکل می‌تواند در رفع آنها بسیار موثر باشد.
وی با بیان اینکه تشکل‌های مختلفی مانند راست قامتان و قطع نخاعی‌ها در استان قزوین تشکیل شده است، افزود: بنیاد تهیه مکان این تشکل‌ها را در دستور کار قرار داده تا با تقسیم‌بندی‌هایی که بین تشکل‌ها انجام می‌شود، اعضا با حضور در این مکان فعالیت‌های خود را انجام بدهند.
این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین همانند سایر دستگاه‌های اجرایی با مشکلات متعدد اعتباری گریبان‌گیر است، گفت: بنیاد به همین دلیل در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محدودیت‌های مالی مواجه است ولی تلاش خواهد کرد تا در حد توان کمک‌های لازم را انجام بدهد.
در پایان این جلسه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از زحمات اعضای تشکل جانبازان بصیر با اهدای هدایایی تجلیل کرد.

 

 

1006/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها