برنامه «ثریا» در جدیدترین برنامه خود مستند «ارباب رخنه‌ها» را با موضوع شرایط و مراحل حساس به وجود آمده بعد از برجام از تلویزیون پخش می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۰۸۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، هنوز چند ماهی از توافق هسته‌ای ایران و آمریکا نگذشته است که تلاش‌های دولت ایالات متحده برای نفوذ همه ‌جانبه به ایران حجم بیشتر و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرده ‌است.

مجموعه مستند «ارباب رخنه‌ها»، جدیدترین مستند «ثریا»، با همین موضوع  امشب روی آنتن شبکه یک می‌رود. قسمت اول این مجموعه با عنوان «مزه مذاکره» نمایشگر تلاش‌های آمریکا برای این نفوذ گسترده است. این مستند سه شنبه دوازدهم آبان، ساعت19:30 از شبکه یک پخش خواهد ‌شد.

برنامه «ثریا» با توجه به شرایط و مراحل حساس به وجود آمده بعد از برجام، مجموعه مستندی را با نام «ارباب‌رخنه‌ها» برای پخش از شبکه اول سیما تولید کرده است که اولین قسمت از این مجموعه با نام «مزه مذاکره»، در دو اپیزود متفاوت به موضوع نقشه‌های رخنه آمریکا در ایران می‌پردازد.

در پرده اول این مستند با عنوان «ارتش سری»، مدل آمریکا برای فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و پیاده‌کردن دقیق این مدل برای ایران و غفلت برخی نهادها در ایران با محوریت هجوم کالاهای مصرفی غربی و ترویج سبک زندگی آمریکایی به بازار داخل بررسی شده است.

پرده دوم با عنوان «سودای بازگشت» نیز با مروری بر اسناد آشکار مراکز تصمیم‌ساز در غرب، به تلاش‌های دولت آمریکا برای اثر‌گذاری روی شخصیت‌های سیاسی ایران و تمایل برخی از این اشخاص به شکستن تابوی مذاکره با آمریکا و تداوم مدل مذاکرات هسته‌ای به سایر موضوعات می پردازد.

ارسال نظرات