خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: هدف شبکه های ماهواره ای حیازدایی از جامعه است و صهیونیست ها شبکه های ماهواره ای را با هدف حیازدایی راه اندازی می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۰۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا،سرهنگ دوم پاسدار  محمد علی ملک محمدی در همایش بصیرتی مردمی شهر بوئین زهرا با اشاره به قیام امام حسین (ع) گفت: هدف اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی مسئله حجاب و اختلاط زن و مرد را دو مسئله بحرانی برای جامعه امروز برشمرد و افزود: دشمن در تلاش است تا با استفاده از این دو مسئله حیازدایی را در جامعه انجام دهد.
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا، حیا را بر سه قسم حیای چشم، حیای گفتار و حیای رفتار دانست و ابراز داشت: زمانیکه امام علی (ع) مالک اشتر را به حکومت مصر منصوب کردند به او توصیه کردند افرادی را استخدام نماید که دو ویژگی تجربه و حیا را داشته باشند.
ملک محمدی با بیان اینکه عده ای با توجیه استفاده از ماهواره به آن روی می آورند خاطرنشان کرد: حتی اگر بخواهیم استفاده درست از ماهواره داشته باشیم تضمینی نیست که اطرافیانمان نیز اینگونه عمل کنند.
وی یکی از علتهای استفاده از ماهواره را ناآگاهی دانست و گفت: بسیاری از استفاده کنندگان از ماهواره نمی دانند صهیونیست ها از جمله کسانی هستند که شبکه های ماهواره ای با هدف دین زدایی راه اندازی می کنند.
ملک محمدی دومین دلیل استفاده از ماهواره را جوزدگی عنوان کرد و افزود: عده ای برای چشم و هم چشمی به آن روی می آورند بدون آنکه از خطرات آن آگاهی داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: بانوان به جهت تعداد نیمی از جامعه، اما به لحاظ اثرگذاری کل جامعه را شامل می شوند.
2001/
پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها