خبرهای داغ:
سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان از عموم مردم شهید پرور و ولایت مدار استان قم جهت شرکت در مراسم راهپیمائی این روز دعوت بعمل آورده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۱۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرده است: هفته بسیج دانش آموزی در روزهایی از آبان ماه قرار گرفته است که رخدادهای سرنوشت‌ ساز و آموزنده آن در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شمار میرود.

در این بیانیه آمده است: دانش آموزان انقلابی ایران اسلامی در روزهای مبارزه با رژیم ستم شاهی، با حماسه آفرینی هایی چون سیزده آبان 57 و نیز شرکت در راهپیمایی ها، تعطیلی مدارس، پخش اعلامیه، دیوارنویسی و... نقش موثری از خود بجای گذاشته و مفتخر به دریافت لقب «امیدهای من» از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی شدند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در بیانیه خود با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز، با تشکیل گروه های تئاتر، سرود، روزنامه دیواری نویسی و ... در مساجد و مدارس گوشه گوشه کشور، به موتور فعال انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی بدل گشتند، خاطرنشان کرده است: دانش آموزان، این پاره های تن امت، در روزهای جنگ سخت و دفاع مقدس نیز با تقدیم سی و شش هزار شهید؛ پایمردی خود را به آرمانهای انقلاب و اسلام نشان داده و در مدرسه عشق و ایثار رتبه قبولی گرفتند.

ادامه این بیانیه حاکیست: اکنون نیز در روزهای جنگ نرم نیز با عزمی جزم در وسط میدان ایستاده اند و با به دست گیری فرماندهی واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس متوسطه دوم و جانشینی واحد در متوسطه اول، نشان می دهند که با انگیزه‌ بیشتر از اسلاف خویش، آمادگی ایستادگی در برابر مکر و فریب شیاطین زیر سایه زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (زید عزه) را دارند و در این راه با صلابت به پیش می روند.

بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان و حماسه‌سازان 13 آبان ماه و بالخصوص گرامیداشت شهید محمد حسین فهمیده اعلام می دارد:

-1بسیج دانش آموزی با فصل‌الخطاب دانستن مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در پذیرش مشروط برجام، اعلام می دارد تک تک خواسته های معظم له همچون دریافت تضمین کتبی از روسای طرف مقابل مورد مذاکره و نیز جلوگیری از ورود کالاهای مصرفی آمریکایی باید مورد مطالبه جدی قرار گیرد.

-2بسیج دانش آموزی ضمن دعوت مسئولین به نصب العین قرار دادن تذکرات رهبری درباره «نفوذ» و ممنوعیت مذاکره با آمریکای بدتر از شیطان اعلام می دارد منویات معظم له را آغاز فصل جدیدی از مبارزه با استکبار و حاوی ماموریت مهم و خطیر در این مرحله جدید یعنی «ایجاد سد در برابر نفوذ» می داند و تمامی همت خود را در این راستا و بصیرت افزایی و دشمن شناسی به کار خواهد برد.

-3شجره طیبه بسیج توجه بیش از پیش به حیات طیبه و امور پرورشی دانش آموزان را آنچنان که در سند تحول آموزش و پروش نیز مورد تاکید قرار گرفته است دارای اولویت بالایی می داند و آماده نقش آفرینی بیشتر در جهت کمک به ایفای نقش پرورشی نظام آموزشی کشور می باشد.

-4سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان بالاخص دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی، اعلام می کند که مبارزه با آمریکا را ادامه خط مبارزه انبیاء و اولیاء با فراعنه و گروه های معارض حق و حقیقت می داند و باقوت در راه رفع ترس و ظلم استکبار از سر عالم ومسلمانان جهان ایستاده است.

-5سازمان بسیج دانش آموزی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان ایران اسلامی، ضمن اعلام نگرانی از وضعیت بحرانی دانش آموزان در فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق، حمایت خود از انتفاضه سوم مردم فلسطین، را خاطر نشان نموده و اعلام می دارد که کشورهای مسلمان و ملتهای آزادی خواه و در راس آن دولت جمهوری اسلامی باید بکوشند با تمرکز بیش از پیش بر مساله فلسطین این خیزش را به یک جنبش منطقه ای ضد فاشیسم تبدیل کنند،جنبشی ضد فاشیسم نمایش داده شده توسط رژیم صهیونیستی، ضد فاشیسم داعش و تکفیری ها و ضد فاشیسم نومحافظه کاران آمریکایی.

-6در نهایت از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(زیده عزه) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی تعجیل در فرج خود را تقدیم حضرت بقیه الله (ارواحنا له الفدا) می نماییم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها