در دیدار امام جمعه ابهر با دانش آموزان بسیجی:

آشنایی با فرهنگ عاشورا و بصیرت دهی به دانش آموزان از وظایف فرهنگیان است

امروزه وظیفه مسئولین پیش بینی بحران ها و راه برون رفت از بحران هاست و وظیفه فرهنگیان، بصیرت دهی به دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ عاشورا و چرایی راهپیمایی ۱۳ آبان است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۲۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی مدارس و معلمین بسیجی با حضور فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام محمدی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسگر جماعت معاونت پرورشی و افشاری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر و خبرنگاران با حجت الاسلام و المسلمین رحیمی امام جمعه ابهر دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه شهر ابهر در این دیدار گفت: ما امروزه هر چقدر به دانش آموزان هزینه کنیم این هزینه نیست بلکه سپرده گذاری است و هر چقدر از لحاظ علمی و اقتصادی روی معلمان سرمایه گذاری شود بهتر می توانند آنان روی دانش آموزان تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: معلمان و روحانیون باید از بصیرت بیشتر و دانش آموزان باید به جد در نماز جمعه حضور داشته باشند زیرا که سرمایه کشور ما این دانش آموزان اند.

وی در ادامه اضافه کرد: امروزه وظیفه مسئولین پیش بینی بحران ها و راه برون رفت از بحران هاست و وظیفه فرهنگیان، بصیرت دهی به دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ عاشورا و چرایی راهپیمایی ۱۳ آبان است.

رحیمی افزود: دین ما فرموده در همه قضایا وارد شوید و دخالت کنید دین ما دین ادب است امروز هم کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا است یعنی امروز حسینیان زمان با یزیدیان زمان هم در جنگ هستند که شما بسیجیان نماد برتر شخصیت هستید.

ارسال نظرات