خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا :
سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی سند مقاومت و دشمن ستیزی جوانان مسلمان ولایی در برابر مکرهای پلید دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۲۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان در بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است :

بسم الله الحرمن الرحیم

تقارن یوم الله 13 آبان با چلمین روز جانباختگان فاجعه تاسف بار منا فرصت مغتنمی برای اعلام انزجار از شیطان بزرگ (آمریکای جنایتکار) و همدستان پلیدش در منطقه غرب آسیا است. سیزدهم آبان ماه در تاریخ انقلاب اسلامی سند مقاومت ، بصیرت ، شجاعت و دشمن ستیزی جوانان مسلمان ولایی در برابر مکرهای پلید دشمنان اسلام است که امروز هم به استمرار آن نیازمندیم. از این رو بر هر مسلمان و هر انسان آزاده ای لازم است با پیروی از مکتب حسینی (ع) برای رسوایی سران کفر و استکبار جهانی به صحنه آمده و برائت و بیزاری خود را از آمریکا، اسرائیل و آل سعود با مشت های گره کرده فریاد زند.

13 آبان روز هجوم و حشیانه رژیم منحوس پهلوی به دانشگاه و کشتار دسته جمعی دانشجویان و دانش آموزان عزیز ماست.

یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با هدف اعلام برائت و بیزاری از دشمنان اسلام با محوریت شیطان بزرگ آمریکا و یزیدیان زمان ، اسرائیل و آل سعود جنایتکار می باشد.

در آستانه این یوم الله که بیش از هر زمان دیگر ، یاد و نام سی هزار شهید و پانصدو پنجاه هزار دانش آموز رزمنده ، سالهای ایثار و حماسه می باشد؛ بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا استان گلستان ضمن دعوت از عموم مردم ، علی الخصوص پیشکسوتان سرافراز بسیجی برای حضوری مستمر و پرشور در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی با اتکال به عنایات حق تعالی و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و نایب شایسته امام زمان (ع) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی مانند زمان نبرد تکلیف شرعی و ملی خود را دریابند تکلیفی که در گذر زمان بنا به نیاز انقلاب اسلامی جلوه ای تازه به خود می گیرد که زمانی در شهامت ، ایثار و شهادت پیشکسوتان رزمنده و شهید جلوه کرد و این زمان طالب تلاش و مجاهدت پیشکسوتان در تمام عرصه ها و صحنه ها و صحنه های این انقلاب و این نظام میباشد.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا استان گلستان همراه و همگام با تمامی اقشار جامعه ، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی بر سر پیمان با شهیدان عزیزمان محکم و استوار ایستاده و برای دفاع از آرمان ها و تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ ننموده وهمواره با کوله باری از تجربه آماده فداکاری در این مسیر الهی هستیم و با حضور گسترده وپرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دیگر مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی وشیطان بزرگ آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد خواهیم نمود.

سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه نینوا استان گلستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها