یک اندیشمند اسپانیایی ضد صهیونیسم:

اندیشه برتری یهود باید از بین برود/ نابودی صهیونیسم راه‌حل همه مشکلات جهانی است

یک اندیشمند اسپانیایی ضد صهیونیسم، گفت: صهیونیست یک گروه کوچکی است که به دلیل در اختیار داشتن ثروت بسیار زیاد، نفوذ عجیبی دارد و حذف آنها از صحنه جهان بهترین گزینه است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۷۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مانوئل گالیانا، که مولف چندین کتاب ضدصهیونیستی است در حاشیه کنفرانس تبعیض نژادی که در دانشکده داروسازی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: برای حل هر مشکلی در جهان ابتدا می‌بایستی صهیونیسم از بین برود؛ بیرون آمدن از اندیشه برتری یهود راه حل همه مشکلات است و پس از نابود شدن صهیونیسم می‌توان به همه جزئیات توجه کرد و هر چه را که نیاز به تغییر دارد، متحول کرد.

این اندیشمند اسپانیایی ضد صهیونیسم ادامه داد: صهیونیست یک گروه کوچکی است که به دلیل در اختیار داشتن ثروت بسیار زیاد، نفوذ عجیبی دارد و حذف آنها از صحنه جهان بهترین گزینه است.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من بیشتر اتفاقات توسط ثروتمندان یهود در حال رقم خوردن است که به طور مثال می‌توانم به جُرج سورس یک میلیاردر یهودی اشاره کنم که سال‌های پیشین حدود 5 هزار میلیون دلار صرف بحران در کشور اوکراین کرد و همچنین فعالیت‌هایی بر ضد سیاه پوستان در آمریکا انجام داد؛ سوال من این است که چرا این فرد ثروت خود را صرف این کار کرده است؛ مگر برای وی چه سودی داشت.

پروفسور گالیانا گفت: حدود یک پنجم مردم جهان از گرسنگی و فقر رنج می‌برند که اگر تنها 20 درصد از پول‌هایی که صرف کارهای نظامی می‌شود، صرف برطرف کردن محرومیت مردم جهان شود، فقر از بین می‌رود.

این نویسنده کتب ضد صهیونستی و نژادپرستی اسپانیولی؛ گفت: رفتار با سیاه پوستان در اسپانیا بهتر از آمریکاست؛ در کشور آمریکا نظام برده داری مطرح است در حالی که در کشور اسپانیا اینگونه نیست.

وی در تشریح کتب خود افزود: اولین کتاب من در مورد اتمام تبعیض نژادی جهانی است که در این کتاب به سرزنش جوامع غربی پرداخته‌ام؛ تاکنون محتوای کتاب‌های من باعث شده مشکلات فراوانی برایم ایجاد شود و حتی شغل خود را در شرکت آمریکایی پس از 20 سال سابقه از دست دادم.
ارسال نظرات