مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مبارزه با استکبار رمز پیشروی ملت ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با استکبار رمز پیشروندگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۹۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، حجه الاسلام برهان باقری در نشست بصیرتی ویژه علما وفضلا  که به منظور 13 آبان در سالن جلسات حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع)زاهدان برگزار شد اظهار داشت:13  آبان امسال تفاوت ویژه ای با سالهای گذشته دارد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا درصدد نفوذ به کشور پس از مساله پسا برجام است افزود:  متاسفانه خیلی از مسئولان دورن کشور مایل هستند ارتباط با استکبار جهانی را کم کم آتش کنند لذا از  این جهت 13 آبان امسال دارای اهمیت ویژه است.

وی با تاکید بر روحیه ی انقلابی طلاب در سالهای اول انقلاب تصریح کرد: حوزه های علمیه بهترین منبع برای بصیرت افزایی و ایجاد روشنگری است؛ استمرار انقلاب اسلامی به برکت حضور علمای بزرگوار و در راس آن حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی با تاکید بر اینکه اگر حوزه های علمیه نبودند قطعا انقلابی صورت نمی گرفت خاطر نشان کرد: روحانیون باید روحیه ی استکبار ستیزی و استبداد ستیزی داشته باشند و روحانی که این روحیه را نداشته باشد باید به روحانیت خود شک کند.

وی با تاکید بر اینکه بعضی افراد به دنبال عادی سازی روابط با آمریکا به اسم امام خمینی(ره) هستند اذعان داشت: امام خمینی(ره) در سخنرانی هایشان مبارزه با آمریکار جنایتکار را نه تنها منحصر به عصر خودشان بلکه به عنوان یک اصل ثابت در انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار دادند.

وی پویایی و پیشروندگی انقلاب را در استکبار ستیزی دانست و بیان داشت: اگر استکبار ستیزی از ما گرفته شود دیگر کشورمان هیچ جایگاهی در عرصه جهانی نخواهد داشت.

حجه الاسلام باقری تاکید کرد:  امروز به برکت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی بود که کشور ما در مقابل با  1+5 در مساله مربوط به سوریه خطوطی که مقام معظم رهبری تدوین کردند بر جو جلسه قالب شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان بر تقویت و گسترش روحیه استکبار ستیزی در بین مردم تاکید و ادامه داد: تا زمانیکه ما از قران، آموزه های قرانی، خط امام و مشی خود دست برنداریم دشمن درصدد نفوذ در کشورمان خواهد بود تا فرهنک منحط غربی را حاکم سازد.

حجه الاسلام باقری مبنای حقانیت را حرکت در مسیر قران برشمرد و افزود: طیف ها و جناح های مختلفی که در کشور ما وجود دارند باید بر اساس راهبردهای که قران تعیین کرده است حرکت کنند و این حرکت مبنا و اساس خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اصولگرایی را راهبرد و اصلاح طلبی را تاکتیت خواند و اضافه کرد: در راه محقق کردن و رسیدن به راهبرها ممکن است تاکتیکها تغییر پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبی تغییر تاکتیک است یاداور شد: اصوالگرایی شامل راهبردهایی است که در قانون اساسی آمده است و باید خود را با آن تطبیق دهیم و در چارچوب حرکت کنیم؛ کسانی به قران تمسک می جویند و نماز اقامه می کنند اصلاح طلب واقعی هستند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد بر هم زدم آرامش مردم منطقه و نفوذ فرهنگی و تسلط فرهنگ امریکایی بر ایران اسلامی هستند افزود: رمز پیشروی ما مبارزه با استکبار است و اگر از بین برود باید کم کم غزل خداحافظی با عزت و ارزشها را بخوانیم.

ارسال نظرات