رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در دیدار جمعی از بسیجیان:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار با تاکید بر اینکه بسیج یک حرکت فراگیر در جامعه است گفت: تفکر بسیجی با رکود و بی تحرکی تناسب ندارد.
کد خبر: ۸۵۸۹۱۹۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، دکتر محمد حسین یار احمد زهی در دیدار جمعی از بسیجیان و جلسه ویژه استکبار ستیزی و13 آبان ماه که در سالن جلسات دانشگاه آزاد چابهار برگزار شد، اظهار کرد: بسیج از حوزه های مهم کشور در راستای اعتلای انقلاب است و این نقش در دانشگاه ها به سبب نقش موثر دانشجو به عنوان عنصر تاثیر گذار علمی و فرهنگی بسیار مهم است.

وی افزود: بسیج دانشجویی باید شرایطی را فراهم آورد تا دانشجویان با علاقه به این حوزه بپیوندند و همراه با اهداف عالی نظام گام های مؤثری بردارند.

یار احمد زهی حرکت و پویایی را لازمه کار بسیج دانست و بیان کرد: بسیج حرکتی است فراگیر در جامعه، به سوی اهداف والا و اولین ویژگی بسیج، « حرکت » است؛  تفکر بسیجی با رکود و بی تحرکی تناسب ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در ادامه خاطر نشان کرد: ویژگی حرکت بسیج ،« فراگیر و جمعی بودن » آن است، اگر فرد یا گروهی کوچک، حرکتی سریع انجام دهند، این حرکت بسیج نیست بلکه بسیج یک حرکت سریع فراگیر در جامعه است.

استاد دانشگاه چابهار گفت: بسیج پیش از آنکه یک تشکل باشد، تفکر است و خدمات صادقانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی اندیشه ناب دینی از ویژگی های تفکر بسیجی است.

وی افزود: یک بسیجی واقعی از همه چیز می گذرد و این بسیار ارزشمند است.

در این جلسه فرمانده جدید دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار معرفی شد.

ارسال نظرات