بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت روز 13 آبان:

آمریکایی ها چند هزار مامور در ایران داشتند

بسیج جامعه زنان با تبریک روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می دارد این روز در حقیقت به معنای واقعی کلمه یکی از ایام ا... است.
کد خبر: ۸۵۸۹۲۲۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن کامل بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به صورت زیر است:

هروز 13 آبان روز دانش آموزو روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

اولین مناسبت این روز این است که در سال 1343 درمثل یک چنین روزی امام بزرگوار ما را تبیعد کردند. چرا تبیعد کردند؟چون امام چند روز قبل از آن در یک سخنرانی پرشعور که در قم ایراد کردند وبلافاصله بوسیله نوار ونوشته در سراسر کشور پخش شد یک حق ملی را مطالبه کردند. آن حق ملی شکستن قانون ظالمانه کاپیتولاسیون بود. خوب است نسل جوان ما،این ها را به روشنی بدانند که ما از چه گذرگاهایی عبور کرده ایم که حالا به اینجا رسیده ایم.

آمریکایی ها چند هزار مامور در ایران داشتند حالا رقم دقیقش مهم نیست 50 هزار،60 هزار،بیشتر اینها مامورین سیاسی بودند،اسبق بودند،نظامی بودند، در داخل مجموعه مدریت ایران چه در ارتش، چه در سازمان های اطلاعاتی چه در بخش برنامه ریزی، چه در بخشهای گوناگون دیگر، نشسته بودند پول و مزد خودشان را به اعاف مضاعف از دولت ایران می گرفتند اما برای آمریکا کار می کردند، این کار بدی بود که در کشور ما اتفاق افتاده بود رژیم طاغوت پهلوی به خاطر وابستگی اش به آمریکا به خاطر مزدوریش برای آمریکا به تدریج در طول چند سال اینها را در داخل کشور آورده بود تا اینجای کار بد بود. اما آنچه که اتفاق افتاد یک خبر بد بود مضاعف بود که آمدند در مجلس شورای ملی و مجلس سنای آن روز تثبیت کردند که مامورین آمریکایی از دادگاه های ایران و امکانات قضایی و امنیتی ایران معافند یعنی اگر فرض کنید یکی از این مامورین جرم بزرگی در ایران مرتکب بشود دادگاه های ما حق ندارند او را به دادگاه بطلبند و محاکمه کنند و محکوم کنند این اسمش کاپیتولاسیون است، این نهایت ضعف و وابستگی یک ملت است که بیگانگان بیایند در این کشور هر کاری دلشان خواست بکنند.

دادگاه های کشور و پلیس کشور اجازه نداشته باشند اندک تعرضی به اینها بکنند آمریکایی ها این رژیم را از رژیم طاغوت هم دست دوستی تقدیمشان کرد.

بسیج جامعه زنان با تبریک روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام می دارد این روز در حقیقت به معنای واقعی کلمه یکی از ایام ا... است و فرصت مغتنمی است برای فکر کردن و استناج کردن و بر اساس این استناج آینده را ساختن و برای آینده برنامه ریزی کردن، چون آینده مال ایران است طبق فرمایش رهبر عزیزمان چگونه حرکت کنیم که بتوانیم خودمان را ملتمان را کشورمان را تاریخمان را بلکه امت اسلامی مان را به اوج برسانیم راه را بشناسیم و این راه باید با تفکر و تدبر در این عبرت ها بدست آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار