به مناسبت روز 13آبان منتشر شد:
سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۹۲۹۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت 13 آبان بیانیه ای صادر کرد. که متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

13 آبان یوم الله است روز قوت و صلابت انقلاب ملت شریف ایران در قالب دانشجویان پیرو خط امام، که در بند کشیدن جاسوسان آمریکایی را که برای شکست انقلاب اسلامی  نقشه می کشیدند.این روز بار دیگر به جهانیان نشان داد قدرت پوشالی که سالیان سال بر منابع ملی،سیاسی و نظامی کشور احاطه داشت بار دیگر پوزه ی او به خاک مالیده شد و نتوانست نقشه شوم را اجرایی کند، عمق این کار آنقدر مهم بود که امام عزیز آن را انقلاب دوم نامید.

پیام 13 آبان حفظ وحدت ملی،استقامت،پایداری و مقاومت،در برابر توطئه های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اطاعت از رهبری است.همانگونه که در کلام رهبر معظم انقلاب آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی) آمده است 13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا نسبت به ملت هاست و این موضوع همواره باید در حافظه تاریخی ملت ایران بماند که آمریکا هیچ گاه به دنبال روابط عادی با کشورها نیست بلکه خواهان روابط عمومی از نوع ارباب-رعیتی و غارت منافع ملت هاست و تصور اینکه موضع گیری ما در برابر استکبار جهانی یک موضع گیری مصلحتی و تاکتیکی است استنباط غلطی است. مفهوم و ماهیت  استکبار،مقابله همیشگی مسلمین و انقلاب اسلامی را با استکبار جهانی اقتضا می کند.

یک مسلمان مومن و موحد حتی یک لحظه از مبارزه با شیطان منصرف نمی شود و اصولا خط اسلام به معنای خط ضد شیطان است.

13آبان روز بازخوانی سیاست های شیطان بزرگ،آمریکای جنایتکار است. امروز ملت ها با تمام خون و پوست،خدعه و حیله این شیطان بزرگ را  احساس می کند.آمریکا نه تنها در مقابل ملت ایران ذلیل و خوار شده است لیکن درس بزرگ ملت شریف ایران،مقاومت،صبر و هدایت حضرت امام(ره) و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی،حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) تمامی ملت های جهان را بیدار کرده است که امروز ملت شریف به همراه امام خودشان از مسئولین کشور می خواهند که به اقدامات  شیطنت آمیز آمریکا بنگرند و در اجرای برجام،فرمانهای 9گانه حضرت آقا را مد نظر قرار دهند و بدانند که تنها راه اقتدار ملی ،تحقق اقتصاد مقاومتی و پیمودن راه امامشان است نه در لبخند های شیطنت آمیز  استکبار جهانی.

کارگران شریف در 13آبان بصورت نمادین در واحدهای تولیدی ساعاتی را بدون دریافت حقوق در قالب "شیفت ایثار" به کار مشغول خواهند شد و بغض و کینه خود را در مقابل شیطان بزرگ ابراز خواهند کرد.

لذا سازمان بسیج کارگری کشور اعلام می دارد که در همگامی با مردم سلحشور ایران اسلامی سیزدهم آبان امسال،روز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،دوشادوش غیورمردان و غیورزنان به صحنه خواهد آمد و از کارگرا شریف و اقشار مردم مومن و انقلابی ایران بویژه نسل آینده ساز و فرهیخته کشور برای حضور پرشور گسترده و آگاه,در راهپیمایی بزرگ 13 آبان ماه امسال دعوت بعمل آورده و از دولتمردان بجد میخواهیم تا با عمل صادقانه به فرامین راهگشا و نورانی ولی امر مسلمین بخصوص در مورد برجام نقش خود را در همراهی با امت حزب الله ایفا نماید.

سازمان بسیج کارگری کشور

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات