ما اصحاب رسانه اعلام می داریم همراه ملت بصیر و آگاه کشورمان با وحدت کلمه که ستون حرکتهاست تمام ناملایمتیها را رصد نموده و در مقابل دشمنان با شعار هیهات من الذله به مقابله خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۰۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن کامل این بیانه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

13 آبان امسال در حالی فرا می رسد که عده ای تلاش می کنند تا عملکرد دولت آمریکا در قبال ملت ایران را تطهیر کنند و بگونه ای سخن می گویند که آمریکایی ها رویکرد خود را تغییر داده اند در صورتی که آمریکا به طور مستقیم یا بوسیله دست نشانده های خود دست خود را به خون میلیونها نفر در جهان آغشته کرده و با تحریمهای ظالمانه سعی در نفوذ در فعالیتهای کلیدی کشورمان را دارد و حوادث منا امسال نشان دهنده عمق توطئه های آنها و دست نشانده وهابی آنها در مراسم حج ابراهیمی بود که دل همه انسان های با وجدان را به درد آورد و حضور داعش و سایر گروههای تروریستی در عراق و سوریه مهر تائیدی بر شیطان بزرگ بودن آمریکاست .

حال برخی در صدد فضا سازی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا بر آمده اند امّا ما ملت ایران و اصحاب رسانه با شعار مرگ بر آمریکا و هیهات من الذله دوباره پیمان شهادت و مقاومت را که با تأسی از سید الشهدا (ع) بدست آورده ایم سر خواهیم داد و تجدید پیمان دوباره با ولی خود خواهیم بست که بجا فرموده اند ( باید کاری کنیم که این نوجوان و جوان که امروز در این دوران حساس و مهم و تعیین کننده ی انقلاب و نظام زندگی می کند . امام را ندیده است.جنگ را ندیده است . انقلاب را ندیده است . با آن ایمانی بار بیاید که بتواند در مقابل سلطه گری آمریکا، در مقابل نفوذ طلبی دستگاه های استعمار گری که یک عمر این کشور و این ملت را چاپیدند و دستخوش و ملعبه ی خودشان کردند، مثل کوه محکم بایستند . این وظیفه مهم این روزگار است . وظیفه رسانه ها در جای خود همین است. )

امّا آنچه در این میان باید مورد توجه قرار گیرد توجه و حفظ خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری و چارچوبهای اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه به شیوه های نفوذ دشمن می باشد.

ما اصحاب رسانه اعلام می داریم همراه ملت بصیر و آگاه کشورمان با وحدت کلمه که ستون حرکتهاست تمام ناملایمتیها را رصد نموده و در مقابل دشمنان با شعار هیهات من الذله به مقابله خواهیم پرداخت و با شور حسینی در راهپیمایی 13 آبان شعار مرگ بر امریکا را سر خواهیم داد و از مواضع مردم فلسطین و یمن حمایت خواهیم کرد و در مقابل ظالمان منطقه ای و فرا منطقه ای که جبهه تقابل ظلم و مظلوم است خواهیم ایستاد .


ارسال نظرات