فرماندار تربت جام گفت: رسالت جوانان در هشت سال دفاع مقدس حضور در جبهه‌ها بود، اما امروز میدان مبارزه جوانان نخبه بسیجی جهاد علمی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی، در نشست هم‌اندیشی دانش آموزان نخبه بسیجی در تربت جام با اشاره به تاکید های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تذهیب، تحصیل و ورزش در بین جوانان اظهار داشت: رسالت جوانان در هشت سال دفاع مقدس حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود، اما امروز میدان مبارزه جوانان نخبه بسیجی جهاد علمی است.

وی افزود: دانش آموزان نخبه بسیجی که نظام اسلامی را باجان و دل درک کردند بی‌ادعاترین افراد جامعه هستند که قله‌های علمی را کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتظار مسئولین و جامعه از نخبگان این است که از درس‌ خوان‌ترین افراد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پرورشی، ورزشی، علمی و قرآنی باشند.

وی خاطرنشان کرد: توان و امکانات دولت در شهرستان جوابگوی استعدادها و قابلیت‌های جوانان نیست و این مظلومیت در حوزه‌های مختلف نمایان است.

فرماندار تربت جام تاکیدکرد: دولت به لحاظ کمبود امکانات در قبال رشد و شکوفایی استعدادها شرمنده نخبه های بسیجی است و وظیفه‌ داریم در شان و منزلت نخبگان امکانات مهیا کنیم.

در ادامه جلسه سرگرد پاسدارعیسی صفری جانشین ناحیه مقاومت بسیج و محمدرضا کامیابی مدیر آموزش‌ و پرورش تربت‌جام در ارتباط با فعالیت‌های نخبگان بسیجی در حوزه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری و قرآنی به ‌طور مبسوط مطالبی عنوان کردند.

گفتنی است؛در پایان با اهدای لوح سپاس و جوایز از نخبگان بسیجی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها