شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیشابور با صدور بیانیه ای در آستانه یوم الله 13 آبان بیان داشت: شعار «مرگ بر آمریکا» با هویت انقلاب اسلامی عجین شده است و این دو از هم جدا نمی‌شوند.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیشابور به مناسبت 13 ابان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم

13 آبان هر سال روح تازه استکبار ستیزی در قلوب مومنین جهان و مستضعفین عالم دمیده می شود و صف آرایی اردوگاه حق علیه باطل دوباره جریان یافته و نفس تازه کرده ، تا بتوانند یاد آور حماسه های خونین و مُبین جایگاه کنونی مستضعفان در ادبیات سیاسی جهان باشد .

ایران اسلامی در دهه چهارم از عمر خود؛ دهه عدالت و پیشرفت، هنوز با صلابت شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهد و امروزه شعار «مرگ بر آمریکا» با هویت انقلاب اسلامی مان عجین شده و شاید نتوان این دو را از هم جدا کرد . سیاست های اصولی و منطقی ایران اسلامی امروز آثار خود را در جهان اسلام نشان می دهد که اگر غیر از این سیاست مبتنی بر مقابله باشیطان بزرگ و استکبار وجود نداشت قطعا دست تجاور و نفوذ ابر قدرتها امروز در ایران اسلامی دراز بود و وضعیتی مشابه همسایگان خود مثل عراق،‌ افغانستان،‌ سوریه،‌ پاکستان، کشورهای عربی و ... داشتیم.

امروز شعار مرگ بر آمریکا شعار بصیرت،‌ آگاهی،‌ ولایتمداری، ایستادگی، مقاومت،‌ عزت و شرف یک ملت است.شاید اگر دوراندیشی ها و آینده نگری امام (ره) و امام خامنه ای نبود وضعیت کشور غیر از وضع موجود بود.

هنوز هستند گروه های روشنفکرنما که بر افکار ملی گرایانه و سازشکارانه خود تاکید دارند و بدور از منطق ،فرصت طلبانه؛ پازل دشمن را تکمیل کرده، و آمریکا را راه حل می بینند و نمی بینند که مشکل خود آمریکاست.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان نیشابور همنوای آحاد ملت، در روز 13آبان قاطعانه با صدایی رساتر و عقده ای فرو خورده، فریاد «مرگ بر آمریکا» را با آگاهی ،بینش و بصیرت ولایتمدارانه سر خواهیم داد و پیغام ادامه راه آزادگی و استقلال را به همه جا اعم از داخل و خارج خواهیم رساند و مجدّانه از مسئولین و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می خواهیم در فضای تحولات سیاسی پسابرجام باآگاهی و پایبندی به ارزش های عمیق اسلامی- انقلابی، سد نفوذی در مقابل مستکبرین باشند که به اعتقاد ما تنها صراط درست خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها