رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از برگزاری مسابقه بزرگ عکس "فریاد ملت" همزمان با روز 13 آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۷۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ جواد علما گفت: به مناسبت یوم الله 13 آبان روز استکبار ستیزی مسابقه عکاسی فریاد ملت برگزار خواهد شد که در آن برای شر کت کنندگان در مسابقه جوایزی نقدی و غیر نقدی به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

وی افزود: این مسابقه در سه بخش عکاسان رسانه ای برای عکاسان خبری و حرفه ای رسانه ها،  آزاد برای تمامی افراد با عکس های غیر موبایلی و موبایلی برای تمامی افراد ولی با استفاده از دستگاه های تلفن همراه، برگزار خواهد شد.

رییس سازمان بسیج رسانه با اعلام اینکه با تمهید صورت گرفته از این پس تمامی راهپیمانان روز 13 آبان می توانند با دستگاههای همراه خود از صحنه های جالب و ارزشمند راهپیمایی شامل لحظات ماندگار، طرحها و پلاکاردها و پارچه نویس ها و غیره عکس برداری کنند، افزود: کسانی که علاقمند به شرکت در مسابقه هستند به سایت محفل نیوز مراجعه و از شرایط شرکت در مسابقه و نحوه داوری آن مطلع شوند.

وی گفت: جهت بالا بردن کیفیت مسابقه دو هیات در نظرگرفته شده است که اولین هیات به نام هیات انتخاب وظیفه انتخاب عکسها برای شرکت در مسابقه بر عهده دارد و دومین هیات به نام هیات داوری برندگان این مسابقه را تعیین می کند.

وی در پایان از رسانه های و روابط عمومی های ارگان های سطح شهر مشهد درخواست کرد نسبت با معرفی و ترغیب عکاسان خود برای شرکت در مسابقه، از فرصت به وجود آمده استفاده مطلوب را بنمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها