مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دورود گفت: آل سعود برای خدمت به اربابان خود در جلوگیری از فاجعه منا خودداری کرد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۸۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام رضایی در مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان و چهلمین روز کشتار حجاج در فاجعه غمبار منا که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دورود برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین روز کشتار حجاج بیت الله الحرام در فاجعه غمبار منا گفت: آل سعود با همه امکاناتی که در اختیار داشتند می توانستند از بروز فاجعه منا جلوگیری کنند؛ اما به خاطر خدمت به اربابانشان باعت وقوع این جنایت شدند.

 رضایی اظهار کرد: لازم است مسئولین ما به شکلهای مختلف موضوع کشتار حجاج کشورمان در منا را پیگیری کنند تا شاید مرحمی بر زخم خانواده های قربانیان این حادثه باشد.  گفت:

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه درود در ادامه گفت: این روزها حرف های کسانی که دم از رابطه با آمریکا می زنند بوی خیانت می دهد؛ البته برخی از اینها که امروز در مسئولیت های مهم مملکت هستن جزو کسانی بودند که در تسخیر لانه جاسوسی مشارکت داشتند اما در حال با این حرف هایی که امروز مطرح می کنند انسان به نیت قبلی شان برای تسخیر سفارت آمریکا شک می کند.

وی افزود: امروز کسانی مدافع مردم شده اند و از سر دلسوزی بابت فشارهای تحریمها خواستار رابطه با آمریکا هستند که تا دیروز می گفتند که اشکال ندارد بعضی از اقشار ضعیف زیر چرخ اقتصادی له بشوند تا پیشرفت حاصل شود.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دورود با بیان اینکه مدافعان برقراری رابطه با آمریکا کسانی هستند که اگر کسی در اوایل انقلاب مرگ بر آمریکا نمیگفت با او برخورد میکردند ولی امروز خودشان خواستار رابطه با آمریکا هستند و حتی در این راستا برای امام خمینی (ره) مواضعی را می سازند که در هیچ کجا از صحیفه نور نیامده اند.

 رضایی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد ولی آمریکا مانند یک سگ بی دندان فقط تهدید می کنند افزود: مطمئنا اگر آمریکا توان حمله به کشورمان را داشت تابحال این کار را انجام داده بود.

 وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به کسانی مثل آیت الله گیلانی که به خاطر انقلاب حاضر شد فرزندش را اعدام کند و یا مثل آیت اله خزعلی که بعد از اتفاقات سال ۸۸ طی بیانیه ای از کارهای پسرش برائت جست و یا خود حضرت امام  خمینی (ره) که با نوه اش پسر مرحوم سید مصطفی برخورد کرد نیاز دارد نه کسانی که به خاطر فرزند مجرمشان به قوه قضائیه فشار می آورند.


ارسال نظرات