فرمانده سپاه ناحیه دامغان خبر داد:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 4 با حضور 7 گردان در شهرستان دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس چهار همزمان با دو شهر دیگر استان سمنان با حضور بسیجیان پنج گردان بیت المقدس، دو گردان امام حسین(ع) و خواهران بسیجی حوزه کوثر شهرستان دامغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

سرهنگ سید محمد رضا حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با اشاره به برگزاری رزمایش دو روزه الی بیت المقدس چهار در منطقه اردوگاه قدس شهرستان دامغان در تاریخ 14 و 15 آبان‌ماه، اظهار داشت: بسیجیان جان‌برکف دیار شهید پرور دامغان با شرکت در این رزمایش بار دیگر آمادگی خود را در برابر هرنوع تهدید به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با یادآوری برگزاری موفق سه مرحله رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان دامغان طی سال‌های اخیر، اضافه کرد: افزایش توان نظامی و دفاعی بسیجیان این شهرستان در مقابله با تهدیدات خارجی دشمن و مواجهه با بحران و حوادث غیر مترقبه از اهداف مهم این رزمایش است.

وی با اشاره به استفاده از پنج فروند هواپیمای فوق سبک در رزمایش الی بیت المقدس چهار به‌عنوان یکی از ویژگی‌های این تمرین دفاعی، گفت: به نمایش در آمدن حمله هوایی دشمن فرضی با استفاده از این هواپیما‌ها و آموزش عینی و عملی هلی برد و ضدهلی برد بسیجیان در مقابله با این نوع حملات از برنامه‌های اصلی روز دوم این رزمایش است.

حسینی خاطر‌نشان کرد: تمرین تاکتیک‌های پدافند ثابت منطقه‌ای، عملیات ضد هلی برد، امداد و نجات و کمک رسانی و انتقال مجروحان و مصدومان، کنترل معابر وصولی و حفاظت از نقاط حساس و مهم از دیگر بخش‌های این رزمایش خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان، اجرای صبحگاه نیروهای بیش از هفت گردان شرکت کننده در این رزمایش و مراسم سان باحضور مسئولان ارشد شهرستان، برگزاری کلاس‌های بصیرتی، اعتقادی و سیاسی، آموزش نظامی سلاح شناسی به‌ویژه سلاح‌های سازمانی گردان‌ها، قرائت زیارت عاشورا و آیین عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) را از دیگر برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس چهار در شهرستان دامغان برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار