نماینده مردم بروجرد در مجلس:

خطر نفوذ دشمن از طریق برجام جدی است/برخی دولت های منطقه شمر و خولی هایی هستند که به آلت دست آمریکا تبدیل شده اند

نماینده مردم بروجرد در مجلس خطر نفوذ دشمن از طریق برجام را جدی دانست.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۹۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، بهرام بیرانوند در یادواره شهدای اداری-کارگری و اصناف و مهاجران الی ا... فاجعه منا در ازنا و بزرگداشت شهید سرافراز حسین همدانی که در مسجد سید الشهدا این شهر برگزار شد، گفت: خطرنفوذ از طریق برجام جدی است؛ اما بعضی از افراد داخل کشور می‌خواهند به مردم بگویند که ما دشمن نداریم و در واقع با  حرف های شیک می‌خواهند سر مردم را ببرند.

 وی با بیان اینکه وجه مشترک همه شهدا همچون شهدای فاجعه منا شهدای سوریه و عراق این است که قاتل خونریزی که آن طرف خاکریز ایستاده است چه با واسطه و چه بی واسطه آمریکای جنایتکار است افزود: یزد زمان الان آمریکاست و دولت های زیر سلطه آمریکا هم همان شمر و خولی هایی هستند که آمریکا آنها را به جلو می اندازد و از آنها نهایت سوء استفاده را می‌کند در حقیقت آمریکا ام الفساد همه بدیها و درگیریهاست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: امروز دو جبهه در دنیا در مقابل هم قرار گرفته اند  اول جبهه حق که برگرفته از گفتمان جمهوری اسلامی است و دیگری جبهه‌ باطل که همام جاهلیت مدرن است به گونه ای که با اسم حقوق بشر، بشر را می‌کشند و از بین می‌برند.

بیرانوند با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب مرگ بر آمریگا عقلانی است چون همه منافع و همه چیز را برای خود می خواهدو آنقدر پلید است که از اتاق خواب مرکل صدر اعظم آلمان نیز جاسوسی می‌کند تصریح کرد: روز 13 آبان روز ملی استکبارستیز روز جهاد است؛ از این رو باید از عمق وجودمان شعار مرگ بر آمریکا را سر دهیم.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار همدانی که هزاران کیلومتر دور تر از وطن خود به شهادت رسید افزود: باید قدردان و امانت دار خون شهدا باشیم.

خاوریان فرمانده سپاه ازنا نیز در این یادواره عظمت ملت ایران را مدیون خون شهدا دانست و گفت: اگر شش قدرت جهان در یک طرف میز مذاکره و نمایندگان جمهوری اسلامی در طرف دیگر نشستند این نشان دهنده عظمتی است که وجود رهبر معظم انقلاب و خون شهدا به جمهوری اسلامی بخشیده است.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم با اهداء لوح سپاسی توسط مردم حزب اللهی ازنا از بهرام بیرانوند به خاطر شجاعت حرکت در مسیر ولایت تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات