مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه ابوالفضل(ع) لرستان:

اصحاب رسانه در معرفی چهره منحوس استکبار نقش ایفا کنند

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از اصحاب رسانه خواست در معرفی چهره منحوس استکبار نقش ایفا کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۰۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش بسیج رسانه، فریبرز حاتمی با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 آبان که با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است گفت:

13 آبان روزی در تاریخ ایران اسلامی است که هرگز به فراموشی سپرده نخواهد شد، 13 آبان اوج بیداری ملت ایران در ستیز با استکبار است.

وی تصریح کرد: تردیدی وجود ندارد جوابی که تا ابد استکبار جهانی از مردم این دیار خواهد گرفت چیزی جز انزجار نیست.

مسوول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان افزود: آن چه بیش از پیش ماهیت استکبار جهانی به خصوص آمریکا را برملا می سازد، فجایعی است که در طی سالیان گذشته برای ملت ایران به بار آورده است.

حاتمی اضافه کرد: از نمونه های آن جنگ تحمیلی و سهم غیر قابل انکار آمریکا در تهیه و تدارک نیروهای بعثی است و دیگر تدارک و حمایت از گروه های نفاق است که چهره کریه آن ها نیاز به ترسیم مجدد برای ملت ایران ندارد.

وی اظهار داشت: حمایت از رژیم کودک کش و جنایت کار صهیونیستی، حمایت از گروه های فتنه گر و برانداز داخلی نظیر فتنه گران و موضوعاتی از این دست دلیل همیشگی نفرت از آمریکا و ایادی آن در منطقه است.

مسوول سازمان بسیج رسانه در لرستان خاطر نشان کرد: ضروری است که در این برهه حساس از زمان  اصحاب رسانه و هنرمندان در سایر زمینه ها دین خود را به ملت ادا نموده و در معرفی چهره منحوس استکبار به سرگردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی نقش ایفا کنند و روحیه استکبارستیزی را در بین دانش آموزان تقویت نمایند.

حاتمی یادآور شد: اصل نهضت امام خمینی (ره) ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و بر این اساس تقارن ماه محرم با 13 آبان فرصت مناسبی است تا روحیه حماسی و استکبار ستیزی  را در نسل امروزی ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: امسال به لحاظ شرایط بین الملل جهان اسلام و منطقه تفاوت هایی را نسبت به گذشته داریم، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و ماه محرم بهترین فرصت برای تعلیم و تربیت حماسی دانش آموزان است.

پایان پیام/

ارسال نظرات