مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان عنوان کرد: سنگین ترین ظلمی که از جانب ایالات متحده بر ملت ما تحمیل گردید رواج گفتمان “ما نمی توانیم” بود، اگر امریکا دوست ملت ایران است،به عنوان حسن نیت منافقین را از پادگان لیبرتی در عراق اخراج نماید.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۱۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جواد بیژنی، مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس با بیان اینکه ظلم ها و مصادیق دشمنی های ایالات متحده را در قبل و بعد از انقلاب اسلامی لیست فهرستی طولانی از تضییع حق ملت ایران در حوزه های علمی،فرهنگی،سیاسی و امنیتی است، گفت: از به سقوط کشاندن دولتی قانونی گرفته تا امتیاز کاپیتالاسیون ، ترور و کشتن دانشمندان تا تحمیل جنگی هشت ساله، تحریمهای سنگین اقتصادی تا راه اندازی شبکه های فساد،  تهدید نظامی تا درگیری مستقیم از بارزترین اقدامات آمریکا علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: سنگین ترین ظلمی که از جانب ایالات متحده بر ملت ما تحمیل گردید رواج گفتمان "ما نمی توانیم” بود اگر چه رواج این گفتمان پس از یک دوره شکوه تاریخی و آغاز سیر قهقرایی و شکست در جنگ های ایران و روس یعنی تقریبأ از میانه حکومت قاجار و توسط روشنفکران غربزده آغاز گردید اما در دوره رژیم صد درصد وابسته پهلوی به اوج خود رسید.

بیژنی افزود: عده ای فکر می کنند ایرانی تنها توان تولید آب گوشت بزباش دارد! و عده ای حتی تأمین آب خوردن را وابسته به ارتباط با غرب و رفع تحریم ها می دانند.

 وی بیان داشت: مظاهر ستم آشکار دولت امریکا، با کمال شگفتی کسانی در کسوت استادی دانشگاه به جای متهم کردن ظالم، یقه مردم خودشان را می گیرند و آنها را "امریکا ستیز” می خوانند این دسته بر این باورند که اگر چه امریکا سابقه دشمنی باما داشته است اما امروزه ادبیات خوبی را درپیش گرفته و به ما لبخند می زند و برایمان پیام نوروزی می فرستددر نتیجه این ها نشانه ای از پایان دشمنی هاست و دیگر معنی ندارد که بر طبل دشمنی بکوبیم!

مسئول بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: سازمان منافقین به عنوان یک سازمان تروریستی که ۱۷هزار شهید از ملت ما گرفته است هم اکنون تحت الحمایه آمریکا بود لذا اگر امریکا دوست ملت ایران است،به عنوان حسن نیت منافقین را از پادگان لیبرتی در عراق اخراج نماید.

 وی با بیان اینکه چرا امریکا دست حمایت خود را از گروه های تروریستی شرق کشور بر نمی دارد، اظهار کرد:امریکا گروه های سلطنت طلب و ضد انقلاب را که همگی شبکه ماهواره ای دارند و بودجه مصوب توسط دولت دارند صبح و شام علیه ملت ایران حرف می زنند و ناسزا می گویند از امریکا اخراج نمی کند تا همگان به حسن نیت دولت امریکا پی ببرند.

 بیژنی تصریح کرد: حضور ناوهای امریکایی در خلیج فارس و نزدیک مرزهای ما، یعنی هزاران کیلومتر دورتر از خاک امریکا چه معنی دارد، این چه ادعای دوستی است که خود را همواره به عنوان تهدید و چماقی بالای سر ملت ایران حفظ کند.

مسئول بسیج دانشجویی یادآور شد: رفتار سیاسی امریکا در این مدت نیم قرن نشان داده است که این دولت مستکبر برای خود منافعی طراحی نموده است که بسیاری از آنها درتضاد با منافع ماست، لذا برای حفظ منافع خود متوسل به تهدید و عملیات روانی و حضور نامشروع فیزیکی منطقه شده است.

وی خاطر نشان کرد: اینها نمونه هایی است از اخلاق استکباری دولت امریکا که سعی نمودیم در چارچوبی منطقی به بیان آنها بپردازیم، امیدواریم کسانی که خواب بازگشت این امریکا را می بینند از خواب بیدار شوند.

ارسال نظرات