فرمانده سپاه خدابنده:

استکبارستیزی در وجود ملت ایران است

استکبارستیزی در وجود ملت ایران است و ملت ایران همچون سال‌های گذشته حضور پررنگی در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه خدابنده بر لزوم حضور گسترده عموم مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به استکبار و کسانی که قصد نفوذ به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند، می‌دهند.

ولی اله ابراهیمی افزود: ملت ایران همیشه سرافراز میدان هستند و با همه توان از نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

وی گفت:عده‌ای قصد از بین بردن روح استکبارستیزی ملت ایران را دارند.

افزود: عده‌ای با اقدامات و فعالیت‌های خود قصد ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

ولی اله ابراهیمی خاطر نشان کرد: استکبارستیزی در وجود ملت ایران است و ملت ایران همچون سال‌های گذشته حضور پررنگی در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهند داشت.

ابراهیمی با اشاره به اینکه استکبار می‌خواهد روح ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران را از بین ببرد، ابراز داشت: ملت ایران بر اصول اعتقادی مبارزه با امریکا پایبند است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور در صحنه فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر استکبار سر می‌دهد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه ملت ایران نباید به شیطان بزرگ امریکا اعتماد کنند، افزود: ملت ایران در هرزمانی پشت سر مقام معظم رهبری بوده و پشتیبان ولایت ‌فقیه هستند.

ابراهیمی به وفاداری ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و امام خمینی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران در هر زمانی که نیاز باشد در صحنه حاضر شده و به ولایت ‌فقیه لبیک می‌گویند.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری نسبت به سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری دارد.

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به اینکه امسال با مطرح‌شدن مذاکرات هسته‌ای و اجرای برجام این راهپیمایی از اهمیت بیشتری برخوردار است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در این مورد بر سر اصول خود پایبند است.

ابراهیمی بابیان اینکه بی‌توجهی به اسلام با اصول نظام جمهوری اسلامی ایران هماهنگی ندارد، افزود: امریکا قصد دارد با برنامه‌ریزی‌های مختلف از طریق نفوذ به کشورمان ضربه وارد کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار