خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان با انتشار بیانیه‌ای، همگان را به وحدت و همدلی برای شتاب بخشیدن به فرآیند رشد و پیشرفت کشور دعوت كرده و آمادگی عموم بانوان استان سمنان را برای تحقق منویات ولایت فقیه اعلام می نماید:
کد خبر: ۸۵۸۹۴۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴

سیزدهم آبان ماه یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت‌های بیگانه است. تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43،‌ کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 که در 13 آبان ماه رقم خورده ، آن را به عنوان یوم‌الله در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام‌بخش قرار داده است و تلاقی آن با ایام محرم حسینی از بار معنایی خاصی برخوردار شده است. و نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله­ جدیدی از نقش­آفرینی مردم در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز ­و ­بوم است.

بانوان بسیجی سمنان همواره در مبارزات و مجاهدات ملت بزرگ ایران برای نیل به اهداف و آرمان‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش شایسته و بی ­بدیل داشته‌اند و اینک در جبهه مقابله با استکبار، آزاد و سربلند، همچون سالار شهیدان حضرت حسین‌بن­‌علی(ع)، در مقابل هیچ قدرتی، سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

مرگ بر اسرائیل و صهیونیسم، ترجمان شعار راهبردی اصحاب کربلا و تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا در مقطع حساس تاریخی امروز انقلاب اسلامی قلمداد و تصریح شده است: همانگونه که نظام اموی و یزید خطر بزرگی برای اسلام عزیز و مکتب نبوی تلقی می‌شد و حسین بن علی (علیه السلام) برای اصلاح امت و جلوگیری از انحراف از دین پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و برافراشته نگه داشتن پرچم «امر به معروف و نهی از منکر» و عدم سازش و ذلت‌ناپذیری برابر ظالم، تمامی هستی خود و یاران وفادار و ولایتمدارش را به قربانگاه عشق و معرفت در عاشورا برد، امروز هم نظام سلطه و یزید یعنی آمریکا، بزرگترین خطر برای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و نیز صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود.

ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخواسته از شعار راهبردی "هیهات من‌الذله" سپر حوادث فرا روی میهن اسلامی معرفی و خاطرنشان شده است بازخوانی سیاهه دشمنی‌های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ‌افروز، فتنه‌گر و دغل‌باز این کشور و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان و برجسته‌سازی دیدگاه‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد سرنوشت‌ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل‌های جوان کشور به شمار رفته و هرساله در فرصت‌های تاثیرگذار مانند 13 آبان مورد تاکید قرار می گیرد.

بی شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه ، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های متحد آمریکا را افروخته تر              می سازد .

در پایان ما بانوان استان سمنان خواستار آنیم که:

1.همچون یاران امام حسین (علیه السلام) با ولایت امام خامنه ای تا ظهور امام مهدی (عج الله تعالی فرجه و الشریف) از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه دفاع کرده و تا جهانی شدن این انقلاب جان فشانی کنیم.

2. حمایت و هم پیمانی آمریکا با گروهکهای تروریستی از جمله گروهک منافقین نشانه آشکار دروغین بودن شعارهای آنان است و ما خشم و انزجار خود را با شعار" مرگ بر آمریکا" و با طنین‌انداز کردن شعارهای"هیهات مناالذله" ،"مرگ بر اسرائیل" نمایش سازش‌ناپذیری خود را در برابر دشمن اعلام می نماییم.

3.ما از همه بانوان سوگوار و عزادار ایران بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری ۱۳ آبان ماه دعوت می نماییم تا با حضور خود پاسدار خون شهیدانی باشند که به این انقلاب تقدیم شده است.

4.ما پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده ایم در صورت تکلیف و ضرورت خلق واقعه‌ عظیم به مانند عاشورای ۶۱ هجری قمری را رقم زده و طومار یزیدیان زمان را به هم بپیچیم.

5.در راه پر پیج و خم و خطرناک اجرای برجام تنها توصیه‌های رهبری است که می‌تواند به عنوان چراغ راه، مانع منحرف شدن از اجرای صحیح برجام شود. لذا انتظار می‌رود دولت بدون هرگونه تفسیر شخصی، بند های الزامات را به صورت مو به مو و گام به گام اجرایی کند تا مانع ایجاد هزینه‌های سنگین برای کشور شود. اگرچه رفع تحریم‌ها از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت بزرگ ایران ضروری است.


6.تا زمانی که جمهوری اسلامی به قوای درونی خود متکی است می‌توان از آن حرکت رو به رشد را انتظار داشت، لذا نه تنها لغو تحریم‌ها به تنهایی موجب بهتر شدن وضع معیشت نمی‌شود بلکه در مدت کوتاهی سبب حمله غول‌های مالی و اقتصادی به بازارهای کشور و قرار گرفتن تحت سیطره کامل استکبار جهانی می‌شود از آن رو توجه تمام به اقتصاد مقاومتی که تاکنون آنگونه که شایسته است سرلوحه برنامه‌های اقتصادی کشور قرار نگرفته، به عنوان بهترین راه مقابله و دفاع از این هجوم باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

7.بسیج جامعه زنان به نمایندگی بانوان استان سمنان، ضمن اعلام نگرانی از وضعیت بحرانی مردم فلسطین ،یمن، بحرین، سوریه و عراق، حمایت خود از انتفاضه مردم فلسطین، اعلام داشته و از کلیه کشورهای مسلمان و ملتهای آزادیخواه و در راس آن دولت جمهوری اسلامی خواستار است که جنبش منطقه ای ضد فاشیسم رژیم صهیونیستی، ضد فاشیسم داعش و تکفیری ها و ضد فاشیسم نومحافظه کاران آمریکایی داشته باشند.

8. در نهایت از این فرصت برای بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و اعلام آمادگی برای ایستادگی در راه منویات معظم‌له، استفاده کرده و سلام و درود صادقانه و نیز آرزوی تعجیل در فرج  خود را تقدیم حضرت بقیة‌الله (ارواحنا له الفدا) كنيم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها