برگزاری مسابقات قرآنی بسیج در خدابنده

مسابقات قرآنی بسیج، حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در محل کانون کرامت خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسابقات قرآنی بسیج که از مرحله پایگاه شروع شده و در مرحله حوزه نیز اجرا شده بود با حضور نفرات اول تا سوم حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در محل کانون کرامت خدابنده برگزار شد.

ولی اله ابراهیمی افزود: کارى که قرآنى‌ها امروز در کشور می‌کنند، یک کار راهبردى و مهم است.

وی خاطرنشان کرد: انس با قرآن براى خود تلاوت ‌کننده‌ى قرآن و مأنوس با قرآن مایه‌ ارتفاع درجات و تعمیق معارف است و برای او یک دستاورد مهمّ است.

ابراهیمی افزود: انس با قرآن باعث نزدیک کردن جامعه‌ى اسلامى به فهم، اُنس و نزدیک شدن به قرآن است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان این که امروز جامعه‌ى قرآنى، قاریان و حافظان و ترتیل‌کنندگان و بقیه‌ى کسانى که در این راه تلاش می‌کنند، در واقع حرکت راهبردى را انجام می‌دهند، گفت: قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و بهترین راهنمای بشریت است که به واسطه آن انسان ها به سعادت دنیا و آخرت نائل می‌شوند.

وی هدف از برگزاری امسابقات قرآنی در شهرستان خدابنده را ایجاد فضای نورانی قرآن در جامعه، انس هرچه بیشتر با کلام وحی، ارج نهادن به ارزش‌های اعتقادی و ترویج فرهنگ متعالی قرآنی در جامعه و آشنا کردن بیشتر نسل جوان با آرمان ها و ارزش های اسلامی و قرآنی عنوان کرد.

لازم به ذکر است که در این مسابقه بیش از ۶۰ نفر حضور داشتند که در رشته های مختلف قرائت، حفظ، ترتیل و اذان به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات