پیام فرماندار تفت به مناسبت روز مبارزه با استکبار:
فرماندار تفت با صدور پیامی، از آحاد مردم شریف شهرستان دعوت کرد تا در راهپمایی یوم ا... 13 آبان که به روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۴۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: فرماندار تفت در پیامی با اشاره به مناسبت های مهم 13 آبان آورده است: تبعید امام راحل عظیم الشان(ره)، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان قیام کننده بر علیه رژیم فاسد شاهنشاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هر یک رویدادهایی مهم و جریان ساز در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی است.

«محمود زارع رشکوییه» با تاکید بر روحیه اسلامی  انقلابی مردم غیور ایران اسلامی افزوده است: مردم عزیز ایران اسلامی حماسه سازان بزرگی هستند که بارها اعتقاد عملی و قلبی خود را به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی به اثبات رسانده اند و بیزاری خود را از استکبار آمریکایی و ایادی آن با فریادی رسا به گوش جهانیان رسانده اند و عزت و افتخار خویش را در آزادگی و ایستادگی یافته اند.

زارع افزوده است: 13 آبان، یوم ا... سرافرازی و استقلال خواهی مردمی است که نفوذ مشمئز کننده بیگانگان را به شدید ترین وجه محکوم می کنند و در سایه الطاف بی دریغ الهی و ولایتمداری و سختکوشی و استواری خویش تعالی میهن عزیز خود را جستجو کرده و از این رهگذر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) می فرمایند: ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرتهای استکباری واهمه ندارد.

 

 

ارسال نظرات